کد خبر: ۳۱۵۳۹۰
زمان انتشار: ۱۳:۳۴     ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴
پیشكسوت باشگاه پرسپولیس گفت: «طارمی اگر خودش باشد یک گل باید برای او در مقابل استقلال کنار گذاشت.»
به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، مجتبی محرمی حرف‌های جالبی درباره حال و روز پرسپولیس پیش از دربی دارد كه در ادامه می خوانید:

 

* به ما که باشد می‌گوییم حیف است که پرسپولیس و همین‌طور استقلال در کورس نباشند ولی این نشان می‌دهد سایر تیم‌ها زحمت کشیده و کار کرده‌اند. حق آنها نیست که در کورس باشند؟

- چرا، افسوس من برای پرسپولیس است. در حالی که این تیم باید برای قهرمانی بجنگد همه خوشحال هستند که پرسپولیس سقوط نکرده و در لیگ‌ برتر مانده است.

 

* مشکل کجاست؟ محرمی به عنوان یک فوتبالیست قدیمی پرسپولیس فکر می‌کند چرا کار این تیم به اینجا کشیده شده است؟

- خیلی مسائل دست به دست هم داده است، از ضعف مدیریت بگیرید تا اشتباه کادرفنی و البته بحث واگذاری. معلوم نیست بالاخره می‌خواهند پرسپولیس را به بخش خصوصی بدهند یا نه؟

 

* قرار است مزایده چهارم هم روز 29 اردیبهشت برگزار شود؟

- ببخشید این حرف را می‌زنم ولی بعید می‌دانم فایده‌ای داشته باشد. تا جایی که می‌دانم حسین هدایتی دلسرد شده و انصراف داده است. از آن آقا چی بود اسمش! (می‌گوییم معظمی‌نیا) بله هیچ‌کس خبری ندارد و احتمالاً به مزایده‌های پنجم و ششم و هفتم و... هم می‌کشد!

 

* روز جمعه هفته جاری دربی هشتادم پایتخت برگزار می شود. به استادیوم می‌روید؟

- فکر نمی‌کنم. احتمالاً در منزل می‌نشینم و از پای تلویزیون بازی با استقلال را تماشا می‌کنم.

 

* فکر می‌کنید نتیجه این بازی چند چند شود؟

- دربی یک بازی متفاوت است. اصلاً ربطی به جدول، مهره‌ها و نفرات، شرایط تیم‌ها و... ندارد. یک مسابقه حیثیتی که فقط از لحظه سوت داور معلوم می‌شود چه اتفاقاتی قرار است بیفتد. هر تیمی بتواند بازی را خوب و بدون استرس شروع کند آنگاه می‌تواند به هدف برسد. به نظر من مهم همان شروع مسابقه و داشتن تمرکز است.

 

* به نظر شما کدام بازیکن کلید‌دار دربی هشتادم خواهد بود؟

- به من که باشد می‌گویم مهدی طارمی. این پسر خیلی بااستعداد و در عین حال مؤدب است. سرش به کار خودش است و دارد پله‌های پیشرفت را چند تا یکی طی می‌کند. طارمی اگر خودش باشد یک گل باید برای او در مقابل استقلال کنار گذاشت.

 

* شنیدیم بعد از مصاحبه‌ای که در تعریف از او انجام دادید با شما تماس گرفت و...

- من واقعیت را گفتم و توقع تماس تلفنی نداشتم اما مهدی طارمی لطف کرد و به من زنگ زد. امیدوارم او بتواند همین‌طور بدون حاشیه و با‌انگیزه فراوان به کارش ادامه دهد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها