کد خبر: ۳۱۴۵۴۹
زمان انتشار: ۱۹:۵۰     ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴
همانطور که قبلا پیش بینی شده بود، کتاب فردوسی‌پور پرفروش ترین کتاب نشر چشمه در نمایشگاه کتاب شده است.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از وب سایت رسمی برنامه نود، امروز تهیه کننده و مجری برنامه نود به نمایشگاه کتاب رفت تا کتابش را برای خریداران امضا کند. او البته در ترافیک اتوبان رسالت که به خاطر نمایشگاه کتاب حسابی سنگین شده بود هم گیر کرد اما خودش را به نمایشگاه کتاب رساند.

درباره کتاب عادل فردوسی پور البته مطالب زیادی منتشر شده و همه می دانند که این بار کتاب عادل در حوزه فوتبال نیست و در حوزه روانشناسی است و «هنر شفاف‌اندیشیدن» ۳۳۵ صفحه حجم دارد و در ۹۹ فصل تدوین شده‌ است.

کتاب نوشته  رولف دوبلی است و که یکی از پرفروش‌ترین کتاب چند سال گذشته در حوزه‌ روان‌شناسی زندگی فردی و مدیریت بوده است.

امروز در نمایشگاه کتاب همه می گفتند که ترجمه فردوسی‌پور پرفروش ترین کتاب نشر چمشه در نمایشگاه کتاب بوده و مراسم جشن امضای کتاب «هنر شفاف اندیشیدن» با ترجمه فردوسی‌پور همین امروز هم در غرفه نشر چشمه برگزار شد. هر چند که استقبال مردم از او باعث شد که مجری نود قول بدهد که فردا یکشنبه ساعت ۱۴:۳۰ دوباره به غرفه نشرچشمه برود تا برای هواداران کتابش را امضا کند. مطمئنا فردا خریداران کتاب باعث می شوند که فردوسی پور چند خودکار و روان نویس زاپاس با خودش به نمایشگاه کتاب ببرد. جشن امضا یک سنت جالب بین کتاب خوان هاست و آنها دوست دارند کتابشان را با امضای نویسنده داشته باشند.

این کتاب سومین کتاب عادل فردوسی پور پس از فوتبال علیه دشمن و کتاب جامع فوتبال است. فردوسی پور این کتاب را به همراه بهزاد توکلی و علی شهروز ترجمه کرده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها