کد خبر: ۳۱۴۲۸۲
زمان انتشار: ۰۹:۲۵     ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴
مهاجم پیشین تیم استقلال گفت: «زمان ما بعد از پایان دربی چهار تا استوک در دهانمان بود و تا گردن در یخ بودیم.»
احمد مومن زاده درباره دو بازی پایانی استقلال در لیگ برتر اظهار داشت: «به طور حتم استقلال برای پیروزی در این دو بازی به میدان می رود. بازی با تراکتورسازی، مسابقه قبل از دربی است. به طور حتم هر دو مسابقه جذابیت های خاص خودش را دارد. اگر استقلال بتواند تراکتورسازی را شکست بدهد، خیلی از مشکلاتش حل خواهد شد و می تواند جایگاه بهتری در جدول لیگ داشته باشد. شخصا فکر می کنم استقلال بتواند سهمیه را هم بگیرد.»

 

وی درباره اینکه بحث تغییر کادر فنی استقلال برای فصل آتی به صورت جدی مطرح شده گفت: «اینکه چنین حرفی را چه کسانی می گویند مهم است. اگر پیشکسوتان استقلال می گویند، خودشان بیایند مربیگیری کنند. به نظر من استقلال کار خود را انجام می دهد و چند سال است که نتیجه می گیرد. درست است که در دو فصل اخیر این تیم نتایج خوبی کسب نکرده ولی فوتبال فراز و نشیب دارد. به نظر من استقلال از این بحران خارج خواهد شد.»

 

مومن زاده درباره دیدار روز جمعه استقلال و پرسپولیس خاطرنشان کرد: «الان دیگر نمی توان اسم این بازی را دربی گذاشت. در این سال ها در این بازی مهم و حیاتی، بازیکنان که از کنار هم عبور می کنند و برای هم راهنما می زنند. ولی زمان ما بعد از پایان دربی چهار تا استوک در دهانمان بود و تا گردن در یخ بودیم. فکر می کنم در حال حاضر تاکتیک و کیفیت بازی ها بالا رفته است.»

 

وی درباره اینکه پیش بینی اش از این دربی چیست، تصریح کرد: «من آن موقع هم که بازی می کردم دربی را پیش بینی نمی کردم و سعی داشتم در هفته دربی با هیچ رسانه ای صحبت نکنم. البته فکر می کنم استقلال می تواند در این بازی پیروز شود. در مجموع امیدوارم این دربی جذاب باشد.»

 

مهاجم سال های دور سپاهان، استقلال و فولاد در خصوص شرایط خودش گفت: «من امسال هم بازی می کردم حتی در لیگ یک به عضویت تیم تربیت یزد درآمده بودم. فعلا باز بازی می کنم تا ببینم شرایط چگونه خواهد شد.»

 

وی در خصوص اینکه بعد از پایان بازی به مربیگری فکر می کند یا خیر، تصریح کرد: «من اصلا اعصاب مربیگری ندارم. البته در کلاس های مربیگری درجه C شرکت کردم اما فکر می کنم واقعا مربیگری کار سخت و دشواری است.»

 

مومن زاده در خصوص اینکه استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی واگذار خواهند شد بیان داشت: «شما مطمئن باشید استقلال و پرسپولیس تا 10 سال آینده هم به بخش خصوصی واگذار نخواهد شد. واگذاری این دو به بخش خصوصی به عمر ما کفاف نخواهد داد.»

کاپ

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها