کد خبر: ۳۱۴۰۶
زمان انتشار: ۱۸:۳۸     ۲۹ آذر ۱۳۹۰
شورای هماهنگی راه سبز امید، که در حمایت از فتنه 88 و رهبری آن تشکیل شده است، در جدیدترین بیانیه خود مدعی شد انتخابات مجلس آینده غیر قانونی و شرکت در آن مغایر با مصالح ملت و کشور است.
به گزارش جام نیوز، سایت رادیو فردا، روز دوشنبه 19 دسامبر(28 آذر) نوشت: «شورای هماهنگی راه سبز امید، انتخابات مجلس آینده را غیر قانونی خواند و شرکت در آن را مغایر با مصالح ملت و کشور دانست. این شورا در سومین بیانیه خود می گوید: "آن چه قرار است به نام انتخابات در این کشور برگزار شود فاقد تمامی استانداردها و ضوابط لازم برای یک انتخابات آزاد و منصفانه است."»

این سایت ادامه داد: «در بخشی از این بیانیه آمده، اینک آشکار شده که قصد حاکمیت از برگزاری انتخابات مجلس نهم، نمایشی تبلیغاتی برای ادعای حاکمیت مردم سالاری است. این شورا همچنین از فعالان سبز خواسته است اقشار مختلف جامعه را درباره ماهیت این انتخابات به گفته آنها "نمایشی" آگاه کنند.»

البته اعضای این شورا که هنوز هم رسماً معرفی نشده اند، توضیح نداده اند آیا اغتشاش و غارت اموال عمومی و خصوصی مردم و ایجاد ناامنی و پس از آن پناه بردن به دامان دشمنان کشور مطابق با مصالح کشور هست که حال مدعی اند شرکت در انتخابات مغایر مصالح کشور است؟!
ناگفته پیداست که عدم شرکت در انتخابات مغایر با مصالح کشور است چرا که اساساً خواست دشمنان انقلاب حضور اندک مردم در انتخابات است، انتخاباتی که از طریق آن همین اعضای شورای هماهنگی راه سبز و بسیاری دیگر از حامیان فتنه توانستند برای مدتی مناصب مختلف کشوری را در اختیار بگیرند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها