کد خبر: ۳۱۳۸۸۴
زمان انتشار: ۱۲:۰۰     ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴
سرمربی تیم ملی گفت: همه دنیا دوست دارندرئال و بارسلونا را در فینال اروپا ببینند
به گزارش پایگاه 598 به نقل از بانک ورزش - سرمربی تیم ملی گفت: همه دنیا دوست دارندرئال و بارسلونا را در فینال اروپا ببینند.

کارلوس کی روش پس از جلسه امروز با کفاشیان درباره اینکه مشکلاتش با فدراسیون حل شده یا خیر به خبرنگار بانک ورزش گفت: ما با رییس فدراسیون امروز جلسه داشتیم که درباره برنامه های تیم ملی صحبت کنیم. انسان در زندگی باید مشکل داشته باشد و روزی که مشکل نداشته باشد زنده نیست. برای شخص بنده زندگی و مشکلاتی که در زندگی وجود دارد هیچ اهمیتی ندارد. مهمتر از آن، راهکارها و راه حل هایی است که باید به کمک شان مشکلات را حل کرد و باید آنها را پیدا کرد.

او در خصوص وضعیت حضور افشین پیروانی در تیم ملی خاطرنشان کرد: در حال انجام کارهایمان هستیم و این کارها در حال انجام شدن است. نمی خواهم درباره این سوالات پاسخ بدهم. باید اینها را از کفاشیان بپرسید.

سرمربی تیم ملی با اشاره به دیدار امشب رئال مقابل یوونتوس در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا بیان داشت: مطمئنا من طرف باشگاه خودم - رئال - را می گیرم. یوونتوس هم تیم بزرگی است و بازیکنان بسیار بزرگی دارد ولی فکر می کنم همه دنیا دوست دارند رئال و بارسلونا را در فینال اروپا ببینند. این مساله فوق العاده ای برای فوتبال اسپانیا می شود.

او در پاسخ به این سوال که آیا کریس رونالدو گل می زند یا خیر اذعان داشت: طبیعی است. کار او گل زدن است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها