کد خبر: ۳۱۳۷۰۰
زمان انتشار: ۱۲:۳۱     ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴
مهاجم سپاهان گفت: «در تیم‌ملی خیلی خوب به یاد دارم که علی کریمی چگونه تلاش کرد تا از هدایتی برای پاداش دادن به بازیکنان پول بگیرد.»
محمدرضا خلعتبری امیدوار است که امسال برای اولین بار قهرمانی در لیگ‌برتر ایران را تجربه کند. او در مورد شانس قهرمانی سپاهان و مسائل مختلف دیگر به سؤالات پاسخ می‌دهد.

 

* برد مهمی را مقابل استقلال خوزستان به ‌دست‌آوردید، درست است؟

- واقعاً بازی سختی را بردیم. فکر نمی‌کردیم هوا در اهواز این‌قدر گرم باشد. ما در گرمای 40درجه یک بازی خوب و منطقی انجام دادیم. استقلال خوزستان هم واقعاً تیم خوبی بود و فکر نمی‌کردیم این‌قدر قوی باشند. البته ما روی نقاط ضعف و قوت حریف کار کرده بودیم و خوشبختانه به گل رسیدیم.

 

* نویدکیا هم که این روزها خیلی برای سپاهان مؤثر است. قبول داری او در بهترین زمان به تیم اضافه شد؟

- محرم واقعاً یک وزنه تأثیرگذار است و خوشحال شدیم که مقابل استقلال خوزستان گل زد. امیدوارم تلاش همه ما در نهایت منجر ‌به قهرمانی سپاهان شود.

 

* عملکرد خودت را در این بازی چطور ارزیابی می‌کنی؟

- من تمام تلاشم را انجام دادم تا بازی تأثیرگذاری انجام دهم. همیشه هم گفتم که اگر دیگران شانس گلزنی داشته باشند، دوست دارم که پاس بدهم. خوشحالم که شیمبا باز هم گل زد.

 

* چطور مهاجم برزیلی سپاهان در خیلی از بازی‌ها ناکام بود و در چند هفته اخیر پایش به گلزنی باز شد؟

- مهم این است که شیمبا در حال حاضر به ‌خوبی گل می‌زند و امیدوارم در دو هفته پایانی هم این روند را ادامه دهد. ما پاس می‌دهیم تا شیمبا باز هم گل بزند. برای ما این مهم است که او شاد باشد و احساس خوبی داشته باشد.

 

* خیلی‌ها معتقدند شانس قهرمانی سپاهان زیاد است. نظر خودت چیست؟

- ان‌شاءا... که همین‌طور باشد. البته من معتقدم بازی مقابل نفت مسجدسلیمان و سایپا آسان نیست. ما اگر قهرمانی می‌خواهیم، باید از این دو بازی، 6 امتیاز بگیریم.

 

* فصل آینده هم قرار است در سپاهان بمانی؟

- من قرارداد دارم و از بودن در سپاهان راضی هستم. زندگی در اصفهان و بازی در سپاهان برایم لذت‌بخش است.

 

* راستی در مورد حرف‌های اخیر علی کریمی چه صحبتی داری؟

- کریمی حرف دروغ نمی‌گوید. من در کنار علی‌آقا بازی کردم و باید بگویم که برخی از وصله‌ها به کریمی نمی‌چسبد. سابقه او همه چیز را نشان می‌دهد. در تیم‌ملی هم خیلی خوب به یاد دارم که چگونه تلاش کرد از هدایتی برای پاداش دادن به بازیکنان پول بگیرد. کریمی این محبوبیت را بی‌جهت به ‌دست نیاورده است. برای او پول و بلیت هواپیما اصلاً مهم نیست.

خبر ورزشی

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها