کد خبر: ۳۱۳۶۱۹
زمان انتشار: ۰۹:۴۹     ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴
كارشناسان بر اين باورند، هزاران سال است كه درمان هاي عفونت چشم راهي براي از بين بردن ويروسهاي مقاوم به آنتي بيوتيك به شمار مي رود.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از باشگاه خبرنگاران، دانشمندان مجددا عصاره اي را (طبق قرن 9) با پياز، سير، شراب و بخشي از معده گاو را درست كردند. اين ماده قابليت از بين بردن باكتري استافيلوكوكوس را نيز دارد كه با نام MRSA شناخته شده است.نسخه قديمي اين دستورالعمل شامل سير، پياز، تره فرنگي ، الكل و همچنين كيسه صفرا از معده يك گاو است.
 
طبق اين مقاله اين مواد باهم تركيب شده، از صافي عبور داده مي شود و به مدت 9 روز پيش از مصرف به آن استراحت داده مي شود.به گفته دكتر فريا هريسون ممكن است در اين مرهم چشم، كمي از فعاليت آنتي بيوتيك ها ظاهر گردد؛ اما متخصصان بر اين باورند كه ورم به طور كامل درمان خواهد شد.اگر مايل هستيد اين عصاره را در منزل درست كنيد، مي توانيد به جاي معده گاو از پنيرمايه استفاده كنيد.
 
مقدار مساوي از پياز و سير را خرد كرده و له كنيد تا به يك غلظت روان در بيايد. نمك گاوي را  در آب مقطر حل كرده و به همراه 25 ميلي ليتر الكل(شراب انگليسي) تمام مواد را با هم مخلوط كنيد.به مدت 9 روز در دماي 4 درجه سانتي گراد اين مخلوط را نگه داشته و سپس مصرف كنيد.

 


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها