کد خبر: ۳۱۳۱۰۱
زمان انتشار: ۰۹:۵۵     ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۴
رضا نوروزي فصل خوبي را با پرسپوليس نداشته و انواع بدشانسي‌ها اين فصل به سراغ مهاجم سابق فولاد آمده است. او مدتي پيش دچار مصدوميت شده اما بعد از خارج شدن نامش از ليست اميدوار است بتواند در بازي‌هاي آسيايي براي پرسپوليس بازي كند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، نوروزي مي‌گويد: «شرايط بدني‌ام خوب بود كه ناگهان در تمرين زانويم ضربه خورد و عضله دوقلوي پايم خونريزي كرد و دچار پارگي شد. حالا مدتي است كه فيزيوتراپي مي‌كنم و چند روزي است كه بهتر شده‌ام اما نمي دانم كه مي‌توانم براي پرسپوليس بازي كنم يا نه. به هرحال اگر خوب شوم شايد بتوانم بازي كنم.»

نوروزي كه نامش از ليست پرسپوليس خارج شده، به بازي‌هاي آسيايي تيمش اميد بسته و در اين رابطه به بانک ورزش مي‌گويد: «برانكو به من گفته بود كه آماده باشم تا در بازي هاي آسيايي از من استفاده كند. البته قطعا به بازي با بنيادكار نمي‌رسم اما اميدوارم در صورت صعود پرسپوليس بتوانم در ادامه بازي‌ها براي اين تيم بازي كنم.»

اين مهاجم همچنين درباره تصميمش براي فصل آينده توضيح مي دهد: «هنوز تصميمي نگرفته‌ام. اميدوارم اين فصل كابوس وار به خوبي تمام شود و بعد از آن درباره آينده‌‌ام تصميم مي‌‌گيرم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها