کد خبر: ۳۱۰۶۹
زمان انتشار: ۱۱:۱۹     ۲۷ آذر ۱۳۹۰
سرمربی تاتنهام به دو دلیل احتمال دارد پست سرمربیگری تیم ملی فوتبال کشورش را نپذیرد.
به گزارش خبرگزاری فارس، از یک سال قبل که تیم انگلیس تحت هدایت فابیو کاپلو، با شکست از جام جهانی ۲۰۱۰ به وطن بازگشت، بحث جانشین برای سرمربی ایتالیایی سه سال گذشته سه‌شیرها در رسانه‌ها و میان هواداران مطرح بوده است.
 
در شرایطی که قرارداد "دن فابیو" ۶۵ ساله تا یورو ۲۰۱۲ خواهد بود، عمده رسانه‌ها از حضور هری ردنپ مربی ۶۴ ساله تاتنهام به عنوان بهترین گزینه جانشینی حمایت کرده‌اند.
در این میان از طرف اتحادیه فوتبال کشور هیچ تماسی با مربی سفیدپوشان لندنی گرفته نشده و در نتیجه پیشنهادی در این میان نبوده است؛ اما با توجه به یکسری اتفاقات اخیر به‌نظر می‌رسد حتی در صورتی هم که به وی پیشنهاد هدایت تیم اول بریتانیا داده شود، او بنابه دلایلی آن را قبول نکند.
 
در این ارتباط نشریه ساندی میرر در تازه‌ترین شماره خود گزارش کرده دو عامل ممکن است مانع حضور احتمالی مربی تاتنهام در تیم کشورش شود که این عوامل خانواده و دوستانش هستند.
 
در واقع اطرافیان این مربی کهنه‌‌کار پس از عمل جراحی قلبش، به وی فشار وارد می‌کنند اگر با پیشنهاد همکاری اتحادیه انگلیس مواجه شد، آن را به خاطر فشار مضاعفی که کار در تیم ملی بر وی و سلامتش دارد، قبول نکند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها