کد خبر: ۳۱۰۵۴۱
زمان انتشار: ۰۹:۴۶     ۳۰ فروردين ۱۳۹۴
سردار محمدرضا نقدي رئيس سازمان بسيج مستضعفين در حاشيه مجمع عالي قشر بسيج در تبريز با ابراز تاسف از برخي رسانه‌ها که مسائل ملي و حرف مردم را کمتر در نظر مي‌گيرند، گفت: رسانه‌هاي کشور ظرفيت‌هاي خوبي هستند و نبايد همديگر را در مقابل استکبار خنثي کنند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس،  سردار محمدرضا نقدي رئيس سازمان بسيج مستضعفين در حاشيه مجمع عالي قشر بسيج در تبريز با ابراز تاسف از برخي رسانه‌ها که مسائل ملي و حرف مردم را کمتر در نظر مي‌گيرند، گفت: رسانه‌هاي کشور ظرفيت‌هاي خوبي هستند و نبايد همديگر را در مقابل استکبار خنثي کنند.

نقدي افزود: رسانه هاي کشور نبايد حرف هايي بزنند که به مذاق دشمنان خوش بيايد و همه بايد مراقب باشيم حرفي که دشمن را شاد کرده و براي آن ها بستر زمينه کند، نزنيم.

وي با بيان اينکه امروز يکي از ميدان هاي اصلي جنگ، جنگ رسانه است، اظهار داشت: جنگ رسانه در جنگ نرم آن اندازه اهميت دارد که برخي از آدم ها تصور دارند که جنگ نرم همان جنگ رسانه است و اين جايگاه مهم رسانه را در اين جنگ نشان مي دهد.

نقدي ادامه داد: همه همت دشمن اين است که زشتي‌ها را خوب و خوبي‌ها را زشت نشان دهد و اين با سحر رسانه است؛ به سادگي جنايت، آدم کشي کرده و به کشوري تجاوز مي کنند و قطعنامه نيز عليه متجاوز صادر مي‌کنند که همه اينها به کمک رسانه است و چيزي که مي توانند زور آن ها را متوقف کند همين حرکت رسانه و بيدارگري هاست که نگذارد اين اتفاق‌ها بيفتد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها