کد خبر: ۳۱۰۵۴
زمان انتشار: ۱۰:۵۰     ۲۷ آذر ۱۳۹۰
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، سومین مرحله حضور ناصر شهنازی در والیبال کرمان تا این مقطع از لیگ برتر والیبال کشورمان همراه با ناکامی بوده است، شاید هدایت تیم والیبال کرمان در فصل گذشته و کسب پیروزی‌های غرور‌آفرین این تیم در برابر حریفان قدر را بتوان بهترین دوران والیبال استان در سطح لیگ برتر والیبال کشور دانست، پیروزی‌هایی که عملا موجب افزایش سطح انتظارات و توقعات کرمانی‌ها از شهنازی و تیم کرمان شد، برای اطلاع از آخرین وضعیت تیم والیبال میدکو کرمان در این فصل از مسابقات به سراغ سرمربی این تیم رفتیم.
ناصر شهنازی در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس در مورد اینکه هفتمین مسابقه خود را در این فصل از مسابقات با شکست پشت سر گذاشته تا با کسب هفتمین شکست پیاپی صاحب رکوردی در این فصل از مسابقات شوید، گفت: ‌‌تیم والیبال کرمان برای ادامه کار خود در لیگ برتر باید با حمایت مسئولان چند بازیکن جذب کند تا نتایج بهتری بگیرد.
وی بیان داشت: من از وضعیت بازیکنانم در این دیدار رضایت نداشتم، علاوه بر آنکه بعد از 10 روز پرالتهابی که پشت سرگذاشتیم، توقعی بیش از این از تیم نداشتیم، آنها تلاش خود را کردند.
شهنازی افزود: ما باید به این مسئله نیز توجه داشته باشیم که تیم گنبد قوی‌تر از تیم کرمان بود به همین دلیل ضعف تیم کرمان در این بازی بیشتر نمایان شد، سال جاری حریفان در نقل و انتقالات‌ بسیار خوب بازیکن گرفته‌اند، تیم در این زمینه خوب عمل نکرده و هنوز چهار جای خالی دارد، اغلب تیم‌ها موفق شده‌اند از وجود بهترین‌های لیگ بهره‌مند شوند.
وی در مورد تعطیلات لیگ افزود: در این تعطیلات با برگزاری اردویی سه روزه در بندرعباس و انجام دو دیدار با تیم آلومینیوم المهدی هرمزگان یک دیدار را با نتیجه سه بر صفر واگذار کردیم و در دیدار دیگر با نتیجه سه بر دو پیروز شدیم.
شهنازی عنوان کرد: با توجه به اینکه در ابتدای فصل زمان لازم را برای تلاش و تمرین بیشتر نداشتیم‌ از این فرصت تعطیلات برای جبران زمان از دست داده در ابتدای فصل، استفاده کردیم، اما در مجموع تیم به غیر از دو مسابقه در دیگر دیدارها از نظر فنی خوب کار کرد، اما نتیجه لازم را نگرفت.
وی در مورد تحلیل خود از وضعیت تیم والیبال کرمان در این فصل از مسابقات گفت: در این فصل از مسابقات بازیکنان خوب در تمام‌ تیم‌ها تقسیم شده‌اند که این مسئله خود یک اصل مهم محسوب می‌شود، علاوه بر آنکه اغلب تیم‌ها در این فصل از مسابقات افزایش بودجه داشته‌اند، در حالی که تیم ما با کاهش 35 درصدی بودجه و اعتبارات روبه‌رو شده است.
شهنازی تصریح کرد: قطعا کاهش بودجه به سود تیم ما نیست، ضمن آنکه تکرار سناریوی تکراری بستن تیم والیبال در دقایق 90 نیز موجب شد تا بازیکنان فعلی را نیز به اجبار جذب تیم کنیم، مبالغ دریافتی بازیکنان ما در این فصل از مسابقات بسیار ناچیز است.
وی خاطرنشان کرد: ما با نفراتی در لیگ شرکت کرده‌ایم که تجربه بازی در سوپر لیگ را ندارند، بازیکنان جوان و جویای نامی که اغلب آنها فصل گذشته در لیگ دسته اول حضور داشته‌اند، برای نخستین بار در این فصل به لیگ برتر آمده‌اند.
شهنازی گفت: میانگین سنی تیم ما در این فصل از مسابقات 21 سال است که این مسئله خود بیانگر همه واقعیات است، پس باید برای موفقیت این تیم به فاکتورهایی مانند زمان و صبوری توجه داشت تا در دو سال آینده این تیم را در شرایط ایده‌آل دید، زیرا اکثر نفرات این تیم را بازیکنان جوان تشکیل می‌دهند.
وی در مورد اخباری مبنی بر درگیری در تمرینات تیم و اینکه در یکی از تمرینات تیم با سیلی به گوش یکی از بازیکنان خود زده‌ و این مسئله موجب شده تا تیم به دو دسته تقسیم شود، اظهار داشت: بله این مسئله صحت دارد، برخی بازیکنان تیم که از نظر فنی شایستگی لازم را نداشته و در اردوی بندرعباس نیز عملکرد ضعیف خود را ادامه دادند، زمانی که متوجه شدند که باشگاه قصد کنار گذاشتن آنها را از تیم دارد، برای تیم حاشیه‌سازی کردند.
سرمربی تیم والیبال استان کرمان عنوان کرد: این بازیکن باید بداند زمانی برای یک تیم بازی می‌کند باید از همه حیث مطیع باشد، برخی از این بازیکنان از شاگردانم در رده‌های سنی تیم تیم‌های ملی هستند و خودم آنها را وارد عرصه حرفه‌ای والیبال کردم، پس از آنها انتظار دارم به همه مسائل توجه کنند و برای تیم حاشیه‌سازی نکنند.
شهنازی افزود: تمرد و سرپیچی این بازیکن از مربی تیم موجب شد تا او را تنبیه کنم، البته برخی مربیان به تنبیه انضباطی و مالی و ارائه گزارش به کمیته انضباطی باشگاه اعتقاد دارند، اما من این روش را انتخاب کردم، اکنون نیز این بازیکن بدون اطلاع قبلی اردوی تیم را ترک کرده است و باشگاه قطعا با این بازیکن بی‌انضباط برخورد می‌کند، به عقیده من این بازیکن باید با محرومیت از سوی کمیته انضباطی فدراسیون والیبال روبه‌رو شود تا دیگر این حرکات از سوی وی تکرار نشود.
وی در پاسخ به این سئوال که اخیر مسئله‌ای پیرامون اختلافات شما و جزینی‌زاده سرپرست هیئت و مدیر تیم مطرح بوده است، افزود: من مشکلات را اختلاف نمی‌بینم، باشگاه کرمان در این فصل از مسابقات با توجه به کسر بودجه و کاهش قرارداد بازیکنان باید امکانات اولیه را برای رفاه و آرامش بازیکنانش فراهم کند.
شهنازی تصریح کرد: هم اکنون آرامش نسبی حکم‌فرما شده است، اما این امکانات برای تیمی در سطح لیگ برتر کافی نیست، از نظر من اختلافی با کسی ندارم، شهنازی در این فصل از مسابقات بیشتر از مسائل فنی باید به مسائل غیر‌فنی پیرامون تیمش توجه کند.
وی خاطرنشان کرد: من به عنوان سرمربی بیش از هر چیز باید به مسائل فنی و وضعیت بازیکنانم توجه داشته باشم، ما در این فصل از مسابقات به دلیل کمبود بودجه نتوانستیم نفراتی مانند تدارکات، آنالیزور و سرپرست در کنار تیم داشته باشیم، با این وجود باید عنوان کنم که شرایط در این فصل به شدت سخت شده است.
شهنازی در مورد آینده تیم والیبال کرمان در لیگ برتر گفت: تمام هم و غم من حفظ و نگهداری تیم کرمان در لیگ برتر والیبال کشور است، با بازیکنان و مسئولان تیم صحبت کرده‌ام، همه خواهان حفظ تیم در لیگ هستند، علاوه بر اینکه ناکامی این تیم و در وهله اول به اعتبار ناصر شهنازی لطمه می‌زند،‌ والیبال کرمان برای بقا در لیگ نیازمند حمایت همه مسئولان استان است.
وی اظهار داشت: ما در شرایط فعلی جدا از مشکلات مالی و نقاط ضعف تیم با خطرات ناشی از کنار گذاشتن تیم از لیگ روبه‌رو هستیم، حامی مالی تیم در فصل گذشته باید با پرداخت بدهی‌های فصل قبل مشکل کنونی را رفع کنند، ضمن آنکه برای تقویت تیم نیازمند کمک مسئولان استان هستیم، با اعتباری حدود 150 میلیون تومان می‌توانیم چند بازیکن را به تیم اضافه کنیم تا در دور برگشت مسابقات تیم را تا حدودی تقویت کنیم.
شهنازی بیان داشت: ما می‌توانیم با اتحاد و همدلی و تقویت تیم را در لیگ حفظ کنیم، به نظر من جذب چند بازیکن در دور برگشت مسابقات کمک زیادی به تیم ما می‌کند، حتی ما ‌می‌توانیم با کسب نتایج دلخواه جایگاه تک رقمی را در لیگ به خود اختصاص دهیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها