کد خبر: ۳۱۰۴۶
زمان انتشار: ۱۰:۲۶     ۲۷ آذر ۱۳۹۰
پرويز مظلومي در پايان بازي نفت و استقلال در مورد جدايي فرهاد مجيدي از اين تيم گفت: اميدوارم مجيدي جواب هواداران كه از امروز از او مي‌خواستند از استقلال نرود را بدهد.
فوتبال دات کام، پرويز مظلومي در نشست خبري پس از بازي تيمش برابر نفت تهران كه با پيروزي 2 بر صفر تيمش همراه بود با تشكر از كساني كه در قهرماني نيم‌فصل استقلال سهيم بودند اظهار كرد: قبل از هر چيز از تك تك بازيكنان، هواداران تيم، كادر فني و پزشكي و همچنين تداركات تيم خودمان، مديريت و كاركنان باشگاه و آناليزورهاي تيم كه انسان‌هاي پنهان تيم هستند و زحمت زيادي مي‌كشند و تمام كساني كه در قهرماني نيم فصل ما نقش داشتند تشكر مي‌كنم.

مظلومي در مورد بازي گفت: بازي خوبي از جانب دو تيم انجام شد. بي‌جهت نيست كه نفت در بالاي جدول قرار دارد و در بازي‌هاي گذشته خود هم نشان داده است كه كاملا بر اساس تاكتيك حريف برنامه‌ريزي مي‌كند. بازيكنان ما هم امروز نمايشي منطقي داشتند و جا دارد كه از آن‌ها تشكر كنم كه مانند بازي قبل عجولانه عمل نكردند. بازي‌اي كه در آن 11 موقعيت از دست داديم و به چيزي كه مي‌خواستيم دست نيافتيم.

وي افزود: مي‌دانستيم كه نفت تهران دفاع منطقي و خوبي را انجام مي‌دهد و تلاش‌مان را اين بود كه نفت را جلو بكشيم و از فضاهاي پشت اين تيم استفاده كنيم. بازيكنان‌مان هم در اين قضيه موفق بودند. من اساس كارمان را حوصله داشتن مي‌دانم.

مظلومي ادامه داد: ما سه بازي سنگين را در 8 روز گذشته انجام داديم و با اين حال بازيكنان ما توانستند نمايش قابل قبولي را داشته باشند.

پرويز مظلومي در مورد علت اينكه امروز بازيكنان استقلال پاس‌هاي درست زيادي را به يكديگر مي‌دادند اظهار كرد: در نيمه اول كمي پاس اشتباه داشتيم، اما در نيمه دوم تعداد پاس‌هاي صحيح ما بالا رفت. ما با تيم دونده‌اي بازي داشتيم كه پرس ميانه ميدان را در دستور كار خودش قرار داده بود و بايد اين پرس را مي‌شكستيم كه به خوبي بازيكنان‌مان اين كار را انجام دادند.

سرمربي استقلال در مورد جدايي مجيدي از اين تيم گفت: فرهاد خودش اين تصميم را گرفته است و قبل از بازي با من صحبت مي‌كرد كه رضايت بگيرد ولي تا الان رضايت نداده‌ام. من او را دوست دارم و هواداران نيز مجيدي را دوست دارند و امروز هم علاقه‌شان را نشان دادند اما او مشكل خانوادگي دارد و فردا جلسه‌اي با فتح‌الله زاده برگزار مي‌شود. فكر مي‌كنم كه مجيدي بايد جواب هواداران را كه امروز از او مي‌خواستند نرود را بدهد. من از او خواهش كردم كه سه چهار ماه ديگر و تا پايان فصل بماند، حتي اگر مي‌شود خانواده‌اش را به تهران بياورد و مشكلاتش را حل كند. ما فرهادي را مي‌خواهيم كه مانند گذشته در اختيار تيم‌مان باشد.

مظلومي در مورد وضعيت جاسم كرار گفت: تقاضا كرديم و نامه‌اي فرستاده‌ايم كه او به ايران برگردد ولي هنوز نيامده است و بايد باشگاه در مورد او تصميم‌گيري كند. او هنوز به ايران نيامده است تا با او جلسه‌اي داشته باشيم كه ببينيم مي‌خواهد جدا شود يا خير؟

وي افزود: ما امروز 15 نفر بوديم و آنقدر گفتند كه تيم ما كهكشاني است كه چشم خورديم و گويا به تيم ما صاعقه زده شده است. حدود 4 ـ 5 بازيكن آسيب ديده داشتيم.

سرمربي استقلال در مورد هواداران اين تيم كه امروز تنها حدود 10 هزار از آن‌ها در ورزشگاه حضور داشتند گفت: از اين هواداران تشكر مي‌كنم كه در اين هواي سرد و وسط هفته به ورزشگاه آمده‌اند. بايد اين مسئله را در نظر بگيريم كه درصد زيادي از هواداران فوتبال كارمندان و كارگران هستند كه در چنين ساعاتي نمي‌توانند بيايند. از همين 10 هزار نفري هم كه آمده‌اند تشكر مي‌كنم. يك سري مسائل بايد مهيا باشد تا هواداران بيشتري به ورزشگاه بيايند اما شرايط طوري نيست كه دانش‌آموزان و دانشجويان بتوانند به ورزشگاه بيايند.

وي در مورد پاسخ به اين سوال كه آيا تنها دليل عدم حضور تماشاگران ساعت بازي است گفت: صددرصد همين است زيرا تيم ما خوب بازي مي‌كند و فكر نمي‌كنم كه دليل خاص ديگري داشته باشد. تيم ما صدر جدول است و داربي‌ها را هم برده است و تماشاگران از تيم راضي هستند. در شرايطي نيستيم كه مورد انتقاد قرارمان بدهند و اگر نمي‌آيند تنها همين مشكلاتي است كه وجود دارد.

مظلومي در پاسخ به اين سوال كه آيا در نيم فصل براي بازيكناني كه در اختيار نخواهد داشت جايگزيني به اين تيم مي‌آورد يا خير گفت: فردا نشستي با فتح‌الله زاده داريم و دو سه مهره را به تيم اضافه خواهيم كرد. همچنين در حالي كه قرار بود سه روز تيم ما تعطيل شود، تعطيلي بازيكنان را سه چهار روز اضافه كرديم. البته به دليل اينكه در جام حذفي هستيم بايد چند روز زودتر كارمان را آغاز كنيم و به همين دليل پنجشنبه استارت كارمان را براي رويارويي با شهرداري ياسوج در جام حذفي خواهيم زد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها