کد خبر: ۳۱۰۲۲
زمان انتشار: ۱۰:۰۲     ۲۷ آذر ۱۳۹۰
سرمربي تيم فوتبال استقلال به هيچ وجه به جدايي کاپيتان تيمش راضي نيست اما نمي‌تواند او را براي ماندن در جمع آبي‌ها متقاعد کند.
سرمربي تيم فوتبال استقلال در مورد جدايي مجيدي از تيمش اظهار کرد: ابتدا مي‌خواهم انتخاب مجيدي را به عنوان محبوب‌ترين بازيکن ايران از نگاه فدراسيون بين المللي آمار و تاريخ فوتبال تبريک بگويم. مجيدي بازيکني است که نه تنها محبوب هواداران استقلال است، بلکه در ميان علاقمندان فوتبال از جايگاه ويژه‌ اي برخوردار است.

وي ادامه داد: موضوع جدايي او يک هفته است که ذهن من را درگير خودش کرده است. با جلساتي که من و مديريت باشگاه با او داشتيم، سعي کرديم متقاعدش کنيم که تا پايان فصل در استقلال بماند، اما راضي نشد و مصر است که به دليل مشکلات خانوادگي جدا شود.


مظلومي با تاکيد بر اين که مجيدي بازيکن تاثيرگذاري است تصريح کرد: نه اين که از نظر فني بخواهيم بماند و به استقلال کمک کند، مجيدي علاوه بر اين که بازيکن تاثيرگذاري است به عنوان يک کاپيتان تمام عيار به خوبي توانسته همدلي را در تيم ايجاد کند. در بازي با نفت هواداران هم از او خواستند که بماند و تا پايان فصل استقلال را همراهي کند. مجيدي مي‌خواهد برود ما به او گفتيم که مرخصي مي‌دهيم تا نزد خانواده‌اش برود شايد بتواند تاثيرگذار باشد و دوباره به ايران برگردد و تصميم جديدي بگيرد.



 مظلومي درباره مسايل مالي باشگاه استقلال گفت: از هيات مديره خواهش مي‌کنم که مسايل مالي را برطرف کنند تا وقتي بازيکنان از تعطيلات برگشتند، مبلغ قراردادشان را بگيرند و با روحيه خوب نيم فصل دوم را شروع کنند.


وي درباره قرارداد خودش با استقلال تصريح کرد: به تازگي قرارداد فصل گذشته را تسويه کردم، اما از قرارداد امسال هيچ پولي نگرفتم. اميدوارم هيات مديره به قول‌هايي که داده عمل کند.


سرمربي تيم فوتبال استقلال درباره وضعيت وليد علي و جاسم کرار اظهار کرد: باشگاه‌هاي ايراني اصولا در برخورد با بازيکنان خارجي و شکايت از آن‌ها در مجامع بين‌المللي سهل انگاري مي‌کنند. سر موقع شکايت نمي کنند تا از حقشان دفاع کنند. در قضيه وليد علي ما شاکي هستيم، اما او رفته از استقلال شکايت کرده است. کرار هم به اندازه پولي که گرفته براي استقلال بازي نکرده و بدون اجازه ما تهران را ترک کرده و به عراق رفته و ديگر برنگشته است. اميدوارم هر چه زودتر بيايد و تکليفش را روشن کند، در غير اين صورت باشگاه بايد از او شکايت کند.


مظلومي درباره جابجايي احتمالي و امکان به خدمت گرفتن بازيکنان جديد در نيم فصل دوم تاکيد کرد: ما نياز به يک بازيکن دفاع وسط داريم، چون رقابت‌هاي ليگ قهرمانان آسيا در پيش است بايد تيم را تقويت کنيم. يک مهاجم سرزن مي‌خواهيم. ميداوودي، مهاجم تخصصي دفاعي سرزن نيست. در نيم فصل يکي، دو بازيکن هم از استقلال جدا مي‌شوند.


وي در پايان درباره ديدار تيمش برابر شهرداري ياسوج در نيمه نهايي جام حذفي گفت: پيش از پايان ليگ برتر مي‌خواهيم قهرماني در جام حذفي را به هواداران استقلال هديه کنيم، متاسفانه ما بايد 9 دي با شهرداري ياسوج بازي کنيم. ساير تيم‌هاي ليگ در تعطيلات هستند، اما ما بايد يک هفته کمتر استراحت کنيم و زودتر بازي‌ها را شروع کنيم. استقلال شهرداري را دست کم نمي‌گيرد و براي پيروزي به ميدان خواهد رفت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها