کد خبر: ۳۰۹۷۶۳
زمان انتشار: ۱۲:۰۱     ۲۶ فروردين ۱۳۹۴
تسنيم/ بازيکن پيشين تيم ملي گفت: کي‌روش با صحبت‌هايش به فوتبال ايران توهين مي‌کند و در حالي که پذيرفته در چه شرايطي قرار دارد، چرا مدام انتقاد مي‌کند؟
مجيد نامجومطلق درباره اظهارات کارلوس کي‌روش و انتقاد او از شرايط فوتبال ايران اظهار داشت: اگر او انتقادي دارد و از شرايط راضي نيست، چرا در ايران مانده است؟ اگر بين کي‌روش و فدراسيون توافقي وجود ندارد، بهتر است دو طرف از هم جدا شوند. کي‌روش با صحبت‌هايش به فوتبال ايران توهين مي‌کند. کي‌روش پذيرفته در چه شرايطي قرار دارد، پس چرا مدام انتقاد مي‌کند؟
بازيکن پيشين تيم ملي فوتبال ايران در خصوص اينکه کي‌روش گفته «يوزپلنگ ايراني را کنار عقرب‌ها و مارها قرار دهيد مطمئناً منقرض خواهد شد»، گفت: اين مسئله نشان از عدم اعتماد است. من يکي از موافقان کي‌روش بودم و هستم و اعتقاد دارم که او از فوتبال ايران شناخت پيدا کرده اما با اين صحبت‌ها به فوتبال ما توهين مي‌کند.
نامجومطلق ادامه داد: اگر روح همکاري وجود نداشته باشد و نگاه دو طرف به هم بدبينانه باشد، عدم اطمينان بوجود مي‌آيد و به قول کي‌روش مار و عقرب‌ها همه چيز را نابود مي‌کنند. اگر کي‌روش از شرايط راضي نيست، چه اصراري به همکاري وجود دارد؟ ضمن اينکه کي‌روش روي سر فوتبال ايران منت مي‌گذارد، در صورتي که حقوق بالايي مي‌گيرد. مطمئن باشيد که در جاي ديگري، 1000 دلار بيشتر پيشنهاد مي‌دادند، تاکنون جدا شده بود.
وي در مورد اينکه کي‌روش گفته که به عشق مردم بدهکار است ولي در شرايط فعلي نبايد انتظار موفقيت داشت، گفت: قرار نيست کي‌روش به خاطر عشق به مردم به فوتبال ايران توهين کند. در اين زمينه فدراسيون مقصر است و نبايد شرايطي بوجود بياورد که کي‌روش بخواهد به فوتبال ايران توهين کند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها