کد خبر: ۳۰۹۶۸
زمان انتشار: ۲۱:۰۹     ۲۶ آذر ۱۳۹۰
جسد مریم صادقی مشهور به "یلدا" به پزشکی قانونی انتقال داده شده و پزشکی قانونی، این قتل را عمدی تشخیص داده و بزودی در همین ارتباط سرکرده گروه تروریستی کومله، عبدالله مهتدی به دادسرای جنایی سلیمانیه، احضار خواهد شد. کارآگاهان جنایی اقلیم کردستان عراق، در تعقیب و احضار بهرام رضایی و خسرو رضایی نیز هستند.
به گزارش بولتن نیوز ، پیرو اخباری که به دستمان رسیده، بهرام رضایی عامل قتل مستقیم  مریم صادقی پیشمرگ معترض کومله مهتدی ، به دنبال این قتل و تعقیب کارآگاهان جنایی، شب گذشته از اقلیم کردستان عراق به آلمان گریخته است.

ساعاتی قبل بهرام رضایی عامل قتل مریم صادقی پیشمرگ معترض کومله مهتدی، بعد از دریافت احضاریه از سوی بازپرس جنایی پلیس حکومت اقلیم کردستان عراق، شبانه اردوگاه را ترک و به کشور آلمان فرار کرد.
بهرام رضایی  عامل قتل مریم صادقی


لازم به ذکر است در اقدامی مشابه که چندی پیش رخ داده است، بهرام رضایی عامل قتل حبیب فتحی نیز بوده و وی را نیز به قتل رسانده بود و بعد از قتل حبیب فتحی، به آلمان گریخته بود تا آبها از آسیاب بیافتد.

 برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص پرونده این قتل تکان دهنده، با بازپرس جنایی این پرونده،  تماس گرفت. ملازم عمر بازپرس جنایی در پاسخ به خبرنگار بولتن نیوز، ابعاد تازه ای از این قتل را مطرح کرد

 
مریم صادقی "یلدا"

ملازم عمر، اظهار داشت: جسد مریم صادقی مشهور به "یلدا"  به پزشکی قانونی انتقال داده شده و پزشکی قانونی، این قتل را عمدی تشخیص داده است و بزودی در همین ارتباط سرکرده گروه تروریستی کومله، عبدالله مهتدی به دادسرای جنایی سلیمانیه، احضار خواهد شد.

وی افزود: در همین ارتباط، خسرو رضایی که به دستور بهرام رضایی، مریم را به قتل رسانده بود، نیز احضار شد اما با فرار وی به کشور آلمان، این پرونده ابعاد جدیدی به خود گرفته است.

بهرام رضایی با صلاحدید عبدالله مهتدی و پس از ورود بازپرس جنایی به پرونده و عمدی تشخیص دادن این قتل توسط پزشکی قانونی، اردوگاه را ترک و به آلمان متواری شد.

حکومت اقلیم کردستان عراق، بطور جدی در حال بررسی این پرونده است و احتمال خلع سلاح این گروهک تروریستی و یا اخراج آنها از اقلیم کردستان، قوت گرفته است.

قتل مریم صادقی و همچنین قتل حبیب فتحی بازتاب گسترده ای در محافل کردستان عراق و ایران و همچنین اردوگاه کومله داشته است و با توجه به این که یک زن به قتل رسیده و این قتل برخلاف ادعای سران کومله در دفاع از حقوق زنان است، موج اعتراض اعضای اپوزیسیون، نیز شدت گرفته و اعتراض وسیع به قتل مریم صادقی معروف به یلدا، همچنان ادامه دارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها