کد خبر: ۳۰۹۱۱
زمان انتشار: ۱۴:۰۴     ۲۶ آذر ۱۳۹۰
خبرنگار فارس:
پس از يازده ماه از رسيدگي به پرونده 3 نفر از اعضاي اصلي شوراي اسلامي شيراز، احكام اين متهمان با رسيدگي و پيگيري رئيس كل دادگستري استان فارس صادر شد.
پس از جلسه هفتگي شوراي اسلامي شهرستان شيراز در روز يكشنبه 20 دي ماه سال گذشته، 3 تن از اعضاي اصلي شوراي شهر به اتهام اخذ رشوه و كسب مال نامشروع از پيمانكاران و مجريان طرح هاي شهري بازداشت شدند. بنابراين گزارش اين افراد با قرار وثيقه آزاد و در شوراي اسلامي شيراز به فعاليت هاي خود ادامه دادند. اما با رسيدگي ويژه و پيگيري هاي به عمل آمده از سوي رئيس كل دادگستري استان فارس اين پرونده علي رغم كارشكني هاي صورت گرفته منجر به صدور احكام نهايي شد.
در احكام صادره از سوي دادگاه جزائي شيراز يك نفر از متهمان در جريان رسيدگي به پرونده با صدور قرار منع تعقيب تبرئه و دو نفر ديگر به نام هاي «سعيد-م» به عنوان رئيس كميسيون سرمايه گذاري شوراي شهر و «فاطمه-ه» به عنوان عضو اصلي شوراي شهر به ترتيب به 3 سال و 18 ماه حبس و هر دو متهم به اخراج از شوراي شهر محكوم شدند.
گفتني است؛ اين 3 عضو شوراي شهر شيراز عصر روز يكشنبه 20 دي ماه سال گذشته از سوي اداره كل اطلاعات استان فارس دستگير شده بودند.
بنابراين گزارش براساس اسناد منتشره از سوي وزارت اطلاعات پدر يكي از متهمان محكوم شده داراي رابطه نزديكي با سازمان امنيت رژيم پهلوي موسوم به ساواك داشته است.
     
   
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها