کد خبر: ۳۰۹۰۰
زمان انتشار: ۱۳:۲۰     ۲۶ آذر ۱۳۹۰
سرپرست مس سرچشمه گفت: سرمربی تیم با ابراز نارضایتی از عملکرد 10 بازیکن این تیم اسامی بازیکنان برکنار شده را اعلام کرده است.

سید محمد رضا هاشمی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: مس سرچشمه در نیم فصل دوم قطعا با یارگیری مناسبی که انجام خواهد داد می تواند بهتر از این در مسابقات ظاهر شود.

وی با بیان اینکه 10 بازیکن از مس سرچشمه در پایان نیم فصل اول مسابقات لیگ برتر فوتبال کنار گذاشته شده اند افزود: حامد شیرخانلو، حسین قنبری، وحید علی آبادی، اصغر کرم اللهی، حسین بغلانی، حسین گوهری، مجتبی محبوب مجاز، علی مولایی آنته زوراک، نناد برنوئیچ بازیکنانی هستند که نتوانستند نظر کادر فنی را به خود جلب کنند.

هاشمی با بیان اینکه در حال حاضر بازیکنان خارجی زیادی در سرچشمه حضور دارند بیان داشت: این بازیکنان در حال تست دادن هستند و هنوز اصغر شرفی هیچ یک را تایید نکرده است.

سرپرست مس سرچشمه بیان داشت: مس سرچشمه قطعا بازیکنان خارجی مس کرمان را به خدمت نمی گیرد اما منتظر لیست مس کرمان هستیم و احتمال استفاده از بازیکنان داخلی این تیم در مس سرچشمه وجود دارد.

هاشمی با بیان اینکه بازیکنان سرچشمه در نیم فصل اول مسابقات توانستند به خوبی عمل کنند، بیان داشت: در بازی مقابل تراکتور سازی تبریز توانستیم به خوبی ثابت کنیم که سرچشمه برای هر تیمی می تواند مشکل ساز شود.

وی گفت: مس سرچشمه در نیم فصل دوم این مسابقات سعی دارد که بازیکنانی را به خدمت بگیرد که به تاکتیک این تیم در مسابقات نیم فصل دوم کمک کنند نه بازیکنانی که تنها پول زیاد بگیرند و هیچ احساس مسئولیتی در قابل تیم خود نداشته باشند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها