کد خبر: ۳۰۸۳۲۴
زمان انتشار: ۱۹:۱۸     ۱۹ فروردين ۱۳۹۴
سرمربي تيم فوتبال مس کرمان معتقد است سه بازي باقيمانده تيمش در ليگ دسته اول به مراتب سخت‌تر از بازي هاي اين تيم در پلي آف خواهد بود و نبايد از آن غافل شد.
میثاقیان با کسب هفتمین پیروزی از هشت بازی مس کرمان در دور برگشت آرام آرام در تدارک پلی آف لیگ برتر است مس قعرنشین در نیم فصل اول اکنون در فاصله سه بازی تا انتهای فصل فقط شش امتیاز با فولاد نوین در صدر فاصله داشته و جالب اینکه با آنها نیز بازی رو در رو خواهد داشت. گفتگوی "ورزش سه" با اکبر میثاقیان را پس از پیروزی مس کرمان برابر ایرانجوان بوشهر در ذیل می خوانید؛

*اکبر آقا! ایرانجوان را هم بردید...
خدا را شکر می‌کنم که نیم فصل دوم تیم ما مزد زحمتش را گرفته و طوری نتیجه گرفته‌ایم که به قولم وفا شد و خیلی خجالت‌زده مردم کرمان نشدم. بازی با تیم خوب ایرانجوان هم خیلی سخت بود و شاید آنها هم می توانستند بازی را ببرند اما مشکلات مالی و تمرینات کمترشان باعث شد نتوانند تا پایان بازی یک ریتم بازی کنند اما در این طرف تیم ما تا آخرین دقیقه دوید.

*آیا با این روند امتیازگیری و بازی‌های باقیمانده شانس صعود مستقیم به لیگ برتردارید؟!
همه چیز که دست خداست. لیگ امسال هم فوق العاده و سخت و فشرده است اما این اتفاق که مستقیم بالا بیاییم کار خیلی سختی است. ما سه بازی داریم و یکی از آنها هم برابر فولاد اهواز است اگر سه امتیاز از یک جایی یک هویی برای ما می‌آمد می‌شد بگوییم که احتمال اول شدن هست اما این در حد معجزه است. ما الان بعد از پیروزی در سه بازی بر روی تمرکز پلی‌آف تمرکز می‌کنیم که دست خودمان است.

*پس از الان برای پلی‌آف برنامه‌ریزی می‌کنید؟
این طرز فکر که ما باید از الان به پلی‌آف فکر کنیم خطرناک‌ترین چیزی است که می‌تواند به تیم مس کرمان ضربه بزند. به اعتقاد من سه بازی باقیمانده ما که یکی از آنها هم با تیم خوب و قدرتمند شهرداری اردبیل است بسیار سخت تر از پلی‌آف است و اگر انشاالله ما این بازی‌ها را سربلند بیرون بیاییم آن وقت می‌توانم بگویم که پلی‌آف را هم رد می‌کنیم. فعلا سه بازی با سه تیم خوب باقیمانده که باید اول از آنها عبور کنیم.

*چقدر به صعود به لیگ‌برتر امیدوارید؟
خیلی زیاد. چون به عملکرد و زور تیمم ایمان دارم. بازیکنان ما چه آن ها که از نیم فصل اول مانده‌اند و چه جدیدها همه سفت و قلدر بازی می‌کنند و مرا یاد دوران خودم که در ابومسلم بازی می‌کردم می اندازند. خدا را شکر همدلی در مس کرمان فوق العاده بالاست و به همین خاطر از راس مدیریت تا آخرین نفر تیم همه برای پیروزی یکدل هستیم.

*روزی که مس در رده یازدهم نیم فصل اول بود، چقدر امیدوار بودید؟
(با خنده)، قطعا ناامید نبودم و یادتان هست که همان موقع هم قول صعود دادم. خدا را شکر اگر چه امیدمان به مویی هم رسید اما پاره نشد و الان در فاصله سه هفته می بینید که بی‌خود به تیمم دل نبسته بودم. اتفاقات اول فصل برای زمین‌گیر شدن هر تیمی کافی بود علی‌الخصوص ما که تمام بازیکنانی که سرباز شدند جزو نفرات کلیدی‌مان بودند.

*به آن روزها اشاره کردید؛ به نظر می‌رسد حمایت مسئولان مس کرمان هم از شما بی‌سابقه بود، قبول دارید؟
مجموعه مس یک مجموعه کاملا فوتبالی است که شرایط را درک می‌کرده و می‌کند. به همین خاطر هم آن روزها کوچکترین فشاری به من وارد نشد و اینجا که هر سال 5مربی عوض می‌کردند به من چیزی نگفتند. تماشاگر اینجا هم فرق داشت. آنها می دیدند که چقدر برای تیم زحمت می کشیدم اما دستم خالی بود به همین خاطرم کمکم می‌کردند. هر چه بود گذشت و من الان دغدغه‌ای ندارم جز اینکه تیم شهر را بالا بیاورم و مردم کرمان را خوشحال کنم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها