کد خبر: ۳۰۸۱۴۴
زمان انتشار: ۱۱:۳۴     ۱۹ فروردين ۱۳۹۴
کارشناس فوتبال ایران گفت: «ایوانکوویچ با توجه به رفتار و گفتار و سابقه اش در فوتبال ایران انتخاب خوبی برای پرسپولیس است.»

به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، امیر حاج رضایی درباره برکناری حمید درخشان از سرمربیگری پرسپولیس اظهار داشت: «به عقیده من مهم‌ترین نکته‌ای که به درخشان ضربه زد، تغییرات پی در پی در مدیریت باشگاه بود که هیچ‌وقت ثبات را در تیم پرسپولیس حاکم نکرد. برای ارزیابی عملکرد او باید این مسائل را هم در نظر بگیریم. البته فشارها روی او برای استعفا در ماه‌های اخیر نیز در عملکردش تأثیر داشت.»

 

وی ادامه داد: «جالب است که در ایران در ظاهر همه‌چیز در اختیار سرمربی است اما او بدون در نظر گرفتن شرایط برکنار می‌شود. گذشته از این موارد، باید مسائل مالی و روانی را نیز روی بازیکنان پرسپولیس در این مدت در نظر گرفت که باعث ایجاد تنش در پرسپولیس شد. درخشان متاسفانه از آن دسته مربیانی شد که خودشان را به سیل می‌سپارند و حتی در برابر بی‌انضباطی بازیکنان نیز عکس‌العملی از خود نشان نمی‌دهند.»

 

این کارشناس فوتبال همچنین گفت: «در کل سیستم پرسپولیس تضعیف شده بود و اصلا سالم نیست. مطمئنا اگر سیستم یک باشگاه سالم باشد، یک مربی ضعیف نمی‌تواند وارد آن شود. حالا ما دیگر درون این چند ماه نبودیم که متوجه اشتباهات جزیی درخشان هم شویم اما در کل هم سیستم به او ضربه زد، هم او به سیستم.»

 

حاج رضایی درباره بازگشت برانکو ایوانکوویچ به فوتبال ایران عنوان کرد: «اعتقاد من بر این است که این فصل برای پرسپولیس تمام شده و تمام برنامه ریزی برانکو برای فصل آینده است. نگاه من به بازگشت او مثبت است و معتقدم اگر ابزار و شرایط را برایش فراهم کنند، می تواند کمک کند.»

 

وی درباره محبوبیت برانکو در بین مردم ایران تاکید کرد: «قطعا این موضوع می تواند باعث آشتی بخشی از هواداران پرسپولیس با فوتبال شود. برانکو می تواند به این محبوبیت تکیه کند و کارهایش را درست تر از قبل جلو ببرد.»

 

حاج رضایی درباره اینکه برانکو در 9 سال گذشته هیچ افتخاری را به دست نیاورده افزود: «ما نباید کارهای یک مربی را به صورت جداگانه دنبال کنیم. باید معدل کارنامه برانکو را در نظر بگیریم. او در فوتبال ملی ایران خوب کار کرد و گفتار و رفتارش طوری بود که برایش محبوبیت ایجاد کرد. برانکو در سال های اخیر در نتیجه گیری ناموفق بوده اما به نظر من با توجه به سوابقش انتخاب خوبی برای پرسپولیس است، به خصوص حالا که علاقه زیادی دارد در فوتبال ایران دوباره مشغول به کار شود.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها