کد خبر: ۳۰۸۰۴۷
زمان انتشار: ۰۹:۱۷     ۱۹ فروردين ۱۳۹۴
قطعي گسترده برق، واشنگتن پايتخت آمريکا را با مشکلاتي مواجه کرد. مقامات وزارت امنيت داخلي آمريکا خرابکاري و انفجار در يک نيروگاه برق در جنوب "مريلند" را عامل قطع برق در واشنگتن اعلام کردند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از آخرين خبر، قطعي گسترده برق، واشنگتن پايتخت آمريکا را با مشکلاتي مواجه کرد. مقامات وزارت امنيت داخلي آمريکا خرابکاري و انفجار در يک نيروگاه برق در جنوب "مريلند" را عامل قطع برق در واشنگتن اعلام کردند.

به گزارش تسنيم به نقل از خبرگزاري رويترز از قطع شدن برق در کاخ‌سفيد، کنگره، وزارت خارجه و دادگستري آمريکا خبر داد. چهار موزه واشنگتن از جمله موزه ملي هوا-فضا به علت قطع برق تخليه شد.
به گزارش راديو آمريکا اين اتفاق در ساعت 12:45 دقيقه به وقت محلي اتفاق افتاد.
به گزارش ايرنا به نقل از پايگاه خبري روزنامه واشنگتن پست مقام هاي امنيتي واشنگتن گفته اند که ظاهرا' وقوع انفجار در يک تاسيسات برق در جنوب «مريلند» موجب شوک ناگهاني فشار و قطع برق در بخش هايي از واشنگتن شده است. چندين ايستگاه مترو نيز حدود ساعت 1 و 30 دقيقه بعدازظهر سه شنبه با برق پشتيبان به فعاليت خود ادامه دادند.
به گزارش عصرجديد "ماري هارف" سخنگوي کاخ سفيد نيز مجبور شد کنفرانس خبري روزانه خود را در تاريکي برگزار کند
به گزارش شبکه خبر مقامات وزارت امنيت داخلي آمريکا خرابکاري و انفجار در يک نيروگاه برق در جنوب مريلند را عامل قطع برق در واشنگتن اعلام کردند.
تا کنون شرکت برق پپکو در اين باره توضيح نداده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها