کد خبر: ۳۰۷۹۷۸
زمان انتشار: ۲۲:۵۶     ۱۸ فروردين ۱۳۹۴
ستاره اهل مالاگاي رئال مادريد بسيار اميدوار است که رئال بتواند در لاليگا و ليگ قهرمانان به عنوان قهرماني دست يابد؛ با وجود اينکه در لاليگا 4 امتياز از بارسا عقب افتاده اند.
به گزارش پایگاه 598،به نقل از "ورزش سه"، ابسکو که دومین فصل حضورش در رئال را پشت سر می گذارد، در ابتدای فصل، یک بازیکن ذخیره محسوب می شد و از 12 بازی ابتدایی رئال، در 8 بازی به عنوان بازیکن ذخیره وارد زمین شد. با این حال، مصدومیت بیل و مودریچ سبب شد تا ایسکو بار دیگر به ترکیب اصلی رئال وارد شده و با درخشش خود، جایگاهش را در این تیم مستحکم کند.

رئال مادرید در حال حاضر در لالیگا 4 امتیاز از بارسلونا عقب است و در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان نیز باید به مصاف اتلتیکومادرید برود. ایسکو در این رابطه گفت:" فکر می کنم در این فصل بهتر از همیشه بازی کرده باشم. تمریناتی را انجام می دهم که شاید پیش از این انجام نمی دادم و سطح بازیم نیز بالاتر رفته است.
رئال مادرید تیم بسیار بزرگی است که هر سال برای کسب قهرمانی در همه جبهه ها می جنگد. می خواهم به هوادارانمان بگویم که ما برای کسب عنوان قهرمانی در لالیگا و لیگ قهرمانان، همه تلاشمان را خواهیم کرد و دوست دارم بیشتر از همیشه از ما حمایت کنند. در حال حاضر برای رسیدن به موفقیت، متحد شده ایم و انگیزه بسیار بالایی نیز داریم."

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها