کد خبر: ۳۰۷۲۴۶
زمان انتشار: ۲۰:۵۹     ۱۶ فروردين ۱۳۹۴
فاصله 4 امتيازي بارسلونا با رئال در صدر جدول، تيم کاتالاني را به شانس اول قهرماني در لاليگا تبديل کرده است با اين حال رئال مادريد از رسيدن به عنوان قهرماني نااميد نيست.
به گزارش پایگاه 598،به نقل از "ورزش سه"، رئال یک ماموریت تقریبا غیرممکن را پیش رو دارد. انها باید در هر 10 بازی باقیمانده خود پیروز شوند و امیدوار باشند تا بارسلونا در این 10 بازی، دو نتیجه مساوی کسب کند تا با توجه به برتری در مجموع دو بازی رفت و برگشت مقابل این تیم، آنها به قهرمانی لالیگا دست یابند.غیرممکن از این جهت که در 10 سال گذشته، هیچ تیمی نتوانسته هر 10 بازی آخر خود در لالیگا را پیروز شود.

رئال مادرید به پشتوانه 12 برد متوالی در فاصله هفته 4 تا 16 لالیگا، امیدوار است که این ماموریت غیرممکن را ممکن کند. بارسا اولین بازی دشوار خود را امشب در زمین سلتاویگو برگزار خواهد کرد. سلتایی که در بازی رفت در نوکمپ با یک گل بر بارسلونا پیروز شده بود و رئالی ها امید دارند تا با تکرار این نتیجه یا حداقل کسب یک نتیجه تساوی، سلتا لطف بزرگی به آنها بکند.

سال 1993 و 4 هفته مانده به پایان رقابت های لالیگا، بارسلونای یوهان کرایف، در شرایط برابر با رئال به زمین سلتا رفت و بر اثر دو اشتباه مرگبار سولر و آلبرت فرر، با نتیجه 3-2 مقابل این تیم بازنده شد تا رئال شانس اول قهرمانی لقب بگیرد.
هرچند که کهکشانی ها در بازی آخر در زمین تنه ریف مغلوب شدند تا هدیه سلتا بی اثر بماند و بارسا با غلبه بر سویا قهرمان شود. رئالی ها امشب انتظار دارند تا سلتا خاطره برد سال 1993 مقابل بارسلونا را یک بار دیگر تکرار کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها