کد خبر: ۳۰۷۱۹۷
زمان انتشار: ۲۰:۳۵     ۱۶ فروردين ۱۳۹۴
نفتي هاي تهران پس از پيروزي مقابل نفت‌مسجدسليمان اکنون آماده بازي با الشباب عربستان مي‌شوند.
به گزارش پایگاه 598،به نقل از "ورزش سه"، کمال‎الدین کامیابی‎نیا در مورد پیروزی در دیدار با نفت‌مسجدسلیمان گفت: برد خیلی خوبی بود. خدا را شکر می‌کنم که قبل از بازی با الشباب توانستیم در این دیدار به پیروزی برسیم. البته تیم نفت‌مسجدسلیمان آمده بود که امتیاز بگیرد اما تیم ما نیز به سه امتیاز نیاز داشت. خوشبختانه توانستیم از فرصتمان استفاده کنیم و در صدرجدول بمانیم. امیدوارم که 6 هفته باقی مانده را هم به خوبی پشت سر بگذاریم. این بازی برای ما خیلی حساس بود اما حریف هم به 3 امتیاز خیلی نیاز داشت. به آنها تبریک می‌ گویم زیرا تیم خیلی خوبی دارم امیدوارم در ادامه بازی ها موفق باشند.

او در مورد حرف و حدیث هایی که بعد بازی راجع به داوری پیش آمد ادامه داد: درست است کمی حساسیت پیش آمد اما صحنه درگیری حامد محمودی و وحید امیری قطعا خطایی بود به سود تیم ما. کمک داور هم در فاصله دو قدمی قرار داشت و تشخیص داده بود که محمودی پیراهن وحید امیری را کشیده است.

هافبک زردپوشان تهران در مورد دیدار پیش رو با الشباب عربستان نظرش را اینگونه بیان کرد: انشاالله که بتوانیم سه امتیاز را بگیریم و دست پر برگردیم. نفت‌تهران پتانسیل تبدیل شدن به پدیده غرب آسیا را دارد. صددرصد تمام تلاش ما این است که بتوانیم از این بازی امتیاز بگیریم و در نهایت از گروهمان صعود کنیم.

آخرین جمله کامیابی نیا این است: ما تیم دونده وجوانی داریم و آنقدر در عربستان می بریم تا این بازی را به سود خودمان ببریم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها