کد خبر: ۳۰۷۰۳۵
زمان انتشار: ۱۱:۲۱     ۱۶ فروردين ۱۳۹۴
ايرنا/ جاسم کرار بازيکن عراقي استقلال تهران براي دومين بار به کميته اخلاق فدراسيون فوتبال احضار شد.
علي اکبر محمدزاده روز يکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ايرنا با بيان اين مطلب اظهار داشت: کميته اخلاق روز گذشته (شنبه) دستور احضار کرار را صادر کرد تا در جلسه آتي اين کميته حضور يابدو توضيحات بيشتري را ارايه کند.
اين مقام مسئول در فدراسيون فوتبال ادامه داد: قرار بود اواخر سال گذشته راي پرونده کرار صادر شود اما اعضاي کميته اخلاق در مورد تعيين مجازات اختلاف نظر داشتند و به جمع بندي نرسيدند بنابراين قرار شد وي يک جلسه ديگر در کميته اخلاق حضور يابد.
محمدزاده يادآور شد: کميته اخلاق قرار است در خصوص اظهاراتي که از وي منتشر شده بررسي بيشتري داشته باشد تا مشخص شود اين صحبت ها در قالب گفت وگوي خبري انجام شده يا صرفا اظهاراتي از روي درد دل بوده است.
کرار بازيکن عراقي باشگاه استقلال تهران در ديدار مقابل سايپاي البرز در هفته نوزدهم رقابت هاي ليگ برتر به دليل اعتراض هاي پياپي به عليرضا فغاني داور ميدان از زمين اخراج شد. اما اين پايان کار نبود و کميته انضباطي فدراسيون فوتبال براساس بند 2ماده 67 آيين نامه انضباطي، اين بازيکن را به دوجلسه محروميت از همراهي تيم و پرداخت پنج ميليون ريال جريمه نقدي محکوم و اعلام کرد راي صادره قطعي است.
در اعتراض به اين حکم باشگاه استقلال تهران به استناد ماده 51 آيين نامه کميته انضباطي فدراسيون فوتبال درخواست تجديد نظرخواهي ويژه کرد که مورد موافقت رييس فدراسيون فوتبال قرار گرفت.
با موافقت علي کفاشيان رييس فدراسيون فوتبال، کميته انضباطي حکم قبلي را تعليق و چهارم اسفند 93 حکم خود را بدين شرح اعلام کرد: باتوجه به درخواست تجديد نظرخواهي باشگاه استقلال تهران نسبت به راي کميته انضباطي کرارجاسم،اين کميته اعلام مي کند با توجه به بررسي هاي صورت گرفته، دلايل و مدارکي که دال بر بي گناهي بازيکن متخلف باشد، مشاهده نکرده و با توجه به رفتار غير ورزشي وي و امتناع و نافرماني از اجراي دستور مقام رسمي مسابقه و با توجه به اينکه تنبيهاتي که در سوابق انضباطي اين بازيکن بوده، تاکنون موثر واقع نشده است، اين کميته طبق بند 5 ماده 66 آيين نامه انضباطي بازيکن تيم استقلال تهران را به سه جلسه محروميت از همراهي تيم خود محروم مي کند و کرار بايد مبلغ 20 ميليون ريال جريمه نقدي هم پرداخت کند.
کرار نيز بعد از صدور اين حکم ساکت ننشست و در مصاحبه اي که صداي مسئولان باشگاه استقلال را نيز درآورد ، گفت: همه چيز فوتبال ايران مسخره است. ديگر به ايران برنمي گردم. هر کسي مرا محروم کرد ، خدا ذليلش کند. پس مسلماني چه مي شود؟ در همه دنيا بازيکنان اخراج مي شوند اما کجا پس از اخراج چنين رفتاري دارند؟ اين واقعا مسخره است. ديگر حاضر نيستم به جايي که همه چيز فوتبالش مسخره است ،برگردم.
همين مصاحبه موجب شد کميته اخلاق فدراسيون فوتبال او را براي توضيح در خصوص گفته هاي اخيرش احضار کند. کرار اسفند ماه سال گذشته به همراه وکيل خود در کميته اخلاق حضور يافت و دفاعيات خود را به صورت کتبي ارايه کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها