کد خبر: ۳۰۷۰۲۱
زمان انتشار: ۱۱:۰۱     ۱۶ فروردين ۱۳۹۴
پیشکسوت استقلال گفت: «اگر می خواهند کی روش را برکنار کنند، باید هر چه سریعتر یک مربی ایرانی را جایگزین او کنند.»

به گزارش پایگاه 598 به نقل از کاپ، علی جباری در رابطه با شکست مقابل فولاد اظهار داشت: «متاسفانه استقلال در هفته های اخیر نتوانسته بازی خوبی را از خود در زمین نشان دهد و انتظار هواداران خود را برآورده نکرده است. انتظارات از این تیم با توجه به بازیکنانی که در اختیار دارد، خیلی بیشتر از این است و امیدوارم که در هفته های بعد بازیکنان این تیم بتوانند نتایج بازی های اخیر را جبران کنند. بعد از شکست مقابل نفت انتظار داشتیم که استقلال بتواند فولاد را شکست دهد اما با این شکست دیگر شانس قهرمانی این تیم بسیار کمرنگ شد.»

 

وی ادامه داد: «البته هنوز روی کاغذ نمی توان گفت که استقلال شانس قهرمانی ندارد اما با توجه به فرصت کمی که باقی مانده و اختلاف امتیازی که به وجود آمده است، دیگر بهتر است استقلال به کسب سهمیه آسیایی فکر کند چون تیم هایی مثل نفت و تراکتورسازی بعید است اینقدر امتیاز از دست بدهند.»

 

پیشکسوت استقلال درباره احتمال جدایی کارلوس کی روش از تیم ملی تصریح کرد: «به نظرم این بهترین فرصت است تا کی روش در فاصله ای که بین مسابقات تیم ملی افتاده، نیمکت تیم ملی را ترک کند و نفر دیگری را جایگزین او کنیم. این مربی نتوانسته در 4 سالی که در ایران بوده نتایج خوبی کسب کند و کارنامه اش هم این را نشان می دهد.»

 

وی در ادامه خاطرنشان کرد: «اگر به ترکیب تیم ملی در سال های آینده نگاه کنید متوجه می شوید که هیچ بازیکن بزرگی توسط کی روش کشف نشده است. در گذشته امثال مهدوی کیا و کریمی توسط مربیان ایرانی به تیم ملی آمدند اما در این چند سال هر بازیکنی هم که به تیم ملی آمده، قطعا شایسته اش بوده و آنقدر خودش را نشان داده تا این اتفاق رخ داده است.»

 

جباری در پایان گفت: «به نظرم نباید زمان را از دست بدهیم چون از 2 ماه دیگر دوباره مسابقات تیم ملی آغاز می شود. اگر می خواهند کی روش را برکنار کنند، باید هر چه سریعتر یک مربی ایرانی را جایگزین او کنند تا زمان بیشتر از این از دست نرود.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها