کد خبر: ۳۰۶۸۲۶
زمان انتشار: ۱۴:۲۱     ۱۵ فروردين ۱۳۹۴
مهاجم تیم فوتبال راه آهن گفت: بعد از زدن گل به پرسپولیس سعی داشتم به جذابیت‌های بازی اضافه کنم و به همین دلیل عدد ۴ را نشان دادم.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، امین منوچهری درباره دیدار تیمش مقابل پرسپولیس اظهار داشت: بازی بسیار خوبی مقابل پرسپولیس انجام دادیم. ما حتی شانس برای برنده شدن هم داشتیم و واقعا می‌توانم بگویم شایستگی‌های‌مان را در این مسابقه اثبات کردیم. اینکه 60 دقیقه با یک بازیکن کمتر توانستیم بازی کنیم و به پرسپولیس گل بزنیم، بسیار خوب بود.

وی افزود: به هر حال کسب یک امتیاز هم برای‌مان قابل قبول است، هر چند که می‌توانستیم برنده باشیم.

او درباره گلزنی خودش در این مسابقه عنوان کرد: این گل حاصل تلاش بازیکنان دیگر بود. بازیکن خارجی راه آهن عالی کار کرد و روی تیزهوشی او این گل به ثمر رسید. من هم در آن صحنه تمام تلاشم را به کار گرفتم که بهترین ضربه بزنم و خدا را شکر توپ همان‌جایی رفت که انتظارش را داشتم.

مهاجم راه آهن درباره شادی بعد از گلش اظهار داشت: به هر حال شادی بعد از گل همیشه جذابیت‌های خاصی دارد. من هم سعی داشتم به جذابیت‌های بازی اضافه کنم و عدد 4 را نشان دادم. همه می‌دانند من استقلال را از ته قلب دوست دارم و برای این تیم آرزوی موفقیت می‌کنم.

منوچهری در پاسخ به این پرسش که آیا می‌تواند روزی به استقلال برگردد، خاطرنشان کرد: من تمام تلاشم را می‌کنم تا به این مهم برسم. آرزویم بازگشت به استقلال است و امیدوارم اتفاقی بیفتد که به سودم باشد، البته در حال حاضر تمام هدفم موفقیت راه آهن است. خوشبختانه در شروع سال 94 توانستم برای راه آهن گل بزنم و فکر می‌کنم عدد 4 موجود در سال 94 خوش یمن باشد. امیدوارم این خوش یمنی ادامه‌دار باشد.

وی در پایان افزود: به بقای راه آهن در لیگ برتر بسیار خوشبینم. امیدوارم بتوانیم در بازی های آینده نتایج خوبی بگیریم و به هدفی که داریم، برسیم. واقعا حیف است تیم خوبی مثل راه آهن در لیگ برتر نباشد و ما بازیکنان با وجودهمه مشکلات برای این رسیدن به این مهم تلاش می کنیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها