کد خبر: ۳۰۶۸۲۱
زمان انتشار: ۱۴:۱۵     ۱۵ فروردين ۱۳۹۴
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنيم/ وزير خارجه نروژ با اشاره به توافق هسته‌اي ايران و غرب گفت که چنين توافقي هم به نفع غرب و هم به نفع ايران خواهد بود و راه را براي ارتباط نزديک تر سياسي و اقتصادي باز خواهد کرد.

به نقل از "نروژ پست"، «بورگ برنده» وزير خارجه نروژ ضمن استقبال از توافق هسته‌اي اخير بين ايران و قدرت‌هاي جهاني، تصريح کرد که توافقي که در مذاکرات هسته‌اي ايران به دست آمده، يک گام مهم به سوي يک برنامه هسته‌اي براي ايران است که براي اهداف صلح آميز مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

او در ادامه گفت: من از توافق سياسي حاصل شده در مذاکرات بين آمريکا، انگليس، فرانسه، آلمان، روسيه، چين و ايران استقبال مي کنم. اين يک گام مهم به سوي يک توافق نهايي است.

"برنده" گفت: دولت نروژ حمايت کامل خود را از تلاش ها براي دستيابي به يک توافق کامل و معتبر تا 30 ژوئن، اعلام مي کند. چنين توافقي هم به نفع غرب و هم به نفع ايران خواهد بود و راه را براي ارتباط نزديک تر سياسي و اقتصادي باز خواهد کرد.

قدرت هاي جهاني در پايان مذاکرات لوزان سوئيس به توافق اوليه هسته‌اي با ايران دست يافته‌اند. دو طرف اکنون براي دستيابي به توافق جامع تا 30 ژوئن تلاش مي کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها