کد خبر: ۳۰۶۷۴۵
زمان انتشار: ۱۱:۵۴     ۱۵ فروردين ۱۳۹۴
به گزارش پایگاه 598 به نقل از مهر/ بازيگر «سر به راه» معتقد است اين سريال تلاش مي‌کرد لزوم مسئوليت پذيري نسبت به ايتام را نشان دهد.
الناز حبيبي بازيگر سريال «سر به راه» درباره تجربه بازي در اين سريال نوروزي اظهار کرد: اين کار با آثار قبلي که در آنها بازي کردم، فرق زيادي داشت و چيدمان و سيستم آن به نوعي ديگر بود. ريحانه دختر ته تغاري خانواده بود که وابستگي زيادي به پدرش داشت. اين دختر زبر و زرنگ در آسايشگاه پدرش کار مي‌کرد و بازگشت عمه خانواده از آلمان به ايران و ورود کاراکتري که سياوش خيرابي آن را بازي مي‌کرد به آسايشگاه اتفاقات متفاوتي را رقم زد.
وي افزود: اين شخصيت از آن دخترهايي نبود که فقط در خانه باشد، او هم درس مي‌خواند هم کمک پدرش بود. از طرفي مناسبتي بودن اين کار هم بر حُسن‌هاي آن مي‌افزود چون ما مي‌دانستيم که مخاطبان بسياري سريال را تماشا مي‌کنند.
بازيگر سريال «دودکش» يادآور شد: من در بين هنرمندان اين مجموعه فقط با خانم تسليمي قبلا همکاري کرده بودم. براي سعيد سلطاني در مقام کارگردان نيز نوروز چند سال پيش سريال «فراموشي» را بازي کرده بودم اما ديگر اعضاي گروه هم آنقدر خوب و نازنين بودند که از بودن در اين کار لذت بردم.
حبيبي با اشاره به دغدغه‌هاي اجتماعي که در «سر به راه» مطرح شد، ادامه داد: بخش اعظم اين داستان به يتيم‌خانه برمي‌گشت و احساس مسئوليت برخي افراد درباره چنين مسائل مهمي را نشان مي‌داد. نبايد کودکان يتيم را ناديده گرفت و پرداختن به چنين مساله‌اي در يک سريال نوروزي ارزشمند بود.
وي همچنين در پايان اعلام کرد هنوز قراردادي براي بازي در «دردسرهاي عظيم ۲» امضا نکرده و بايد منتظر ماند و ديد نويسندگان اين سريال چه زماني کار خود را به پايان مي‌برند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها