کد خبر: ۳۰۵۹۵
زمان انتشار: ۱۲:۲۹     ۲۴ آذر ۱۳۹۰
به گزارش خبرگزاری فارس از بهمئی، محمود احمدی‌نژاد امروز در جمع پر شور مردم این شهرستان در مرکز شهر لیکک به درس‌های مکتب امام حسین اشاره و اظهار کرد: از درس‌های امام حسین (ع) امر به معروف و نهی از منکر است و این درس خطاب به همه بشریت و همه نسل‌ها می‌باشد.
وی افزود: خداوند انسان را خلق کرد تا زیبا زندگی کند و ارزش‌های انسانی، عدالت، برادری، عزت، احترام، رعایت حقوق دیگران، حمایت از مظلومان در جامعه بشری جاری باشد.
رئیس‌ جمهور گفت: خداوند از انسان‌ها خواسته تا در جامعه بشری بداخلاقی و ظلم و ستم نباشد و کسی آزادی دیگران را مخدوش نکند و دروغ و فریب و سلطه و اشغال‌گری و جنگ در بین ملت‌ها وجود نداشته باشد.
وی افزود: امر به معروف و نهی از منکر به معنی کمک به جامعه برای رسیدن به خوبی‌ها و سعادت و جلوگیری از زشتی‌ها در جامعه بشری است.
احمدی‌نژاد گفت: بالاترین امر به معروف و نهی از منکر ایستادن در برابر قدرت‌های مستکبر جهانی و ظالمان است آنهایی که به فکر رواج خوبی‌ها نیستند.
وی افزود: قدرت‌های استعماری منشا همه ظلم‌ها، فقرها، و عقب‌ماندگی‌ها در جهان هستند برای این‌که از زشتی‌ها حمایت می‌کنند و به دنبال ایجاد تفرقه در میان ملت‌ها هستند که به منافع خود برسند.
رئیس قوه مجریه گفت: امام حسین (ع) نیز به این دلیل قیام کرد و با اندک امکانات در برابر قدرت‌ فاسد آن روزگار صف‌آرایی کرد.
احمدی‌نژاد به سازندگی کشور اشاره کرد و گفت: امروز تکلیف اصلی ما ساختن ایران در هر نقطه این کشور عزیز است و همه در هر کجا که هستند از هر قشری باید دست به دست هم ایران را بسازند.
احمدی‌نژاد افزود: یکی از کارهایی که باید برای ساختن ایران انجام شود حرکت عمومی به سوی رفع بیکاری و ایجاد اشتغال برای جوانان است.
احمدی‌نژاد به فعالیت‌های دولت در ‌ارتباط‌ با اشتغال اشاره کرد و گفت: ما همه خدمات را ارائه خواهیم داد و تسهیلات مناسب را تامین و برای امر و تسهیل اشتغال در اختیار جوانان قرار خواهیم داد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها