کد خبر: ۳۰۵۸۳۵
زمان انتشار: ۱۳:۰۶     ۰۳ فروردين ۱۳۹۴
مربی تیم فوتبال استقلال گفت: امیدوارم که سال 94 برای استقلال خوش یمن باشد و بتوانیم با نتایجی که در لیگ برتر کسب می کنیم، دل هواداران را شاد کنیم.
جواد زرینچه در گفت و گو با کاپ در رابطه با وضعیت استقلال در آستانه شروع تمرینات در سال 94 اظهار داشت: از فردا تمرینات خود را در سال جدید آغاز می کنیم تا برای دیدار مقابل فولاد خوزستان آماده شویم. 10 روز زمان داریم که بار دیگر بازیکنان را به اوج آمادگی برسانیم و باید دید که وضعیت ما برای این دیدار باتوجه به غیبت چند بازیکن ملی پوش چطور خواهد بود.

او ادامه داد: البته به دلیل شکستی که مقابل نفت داشتیم در این دیدار باید به پیروزی برسیم تا در کورس قهرمانی باقی بمانیم. با این حال فولاد نیز از تیم های با ساختار و قدرتمند فوتبال ماست و نباید به هیچ وجه آنها را دست کم بگیریم. امیدوارم که بتوانیم تمامی بازیکنان خود را برای این دیدار در اختیار داشته باشیم.

مربی استقلال همچنین تاکید کرد: امیدوارم که سال 94 برای استقلال خوش یمن باشد و بتوانیم با نتایجی که در لیگ برتر کسب می کنیم، دل هواداران را شاد کنیم. البته ما هم نیازمند حمایت آنها هستیم.

زرینچه در پایان در خصوص جدایی کی‌روش از تیم ملی گفت: من فعلا در این باره نظری ندارم چون این مربی هنوز قطعی از تیم ملی جدا نشده است و 2 بازی تدارکاتی نیز در پیش داریم. به نظرم این بار هم ممکن است بعد از بازگشت از سفر نظر کفاشیان درباره ادامه همکاری با کی روش تغییر کند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها