کد خبر: ۳۰۵۱۳
زمان انتشار: ۲۳:۴۲     ۲۳ آذر ۱۳۹۰
روز گذشته پس از درج خبر توهین به ریس جمهور توسط یک سایت جدیدالتاسیس، خبر پرتاب کفش به سمت رئیس جمهوری کشورمان در ساری با سرعتی باور نکردنی در بسیاری از سایت های خبری کشور درج گردید.این خبر آنقدر معاندین و دشمنان نظام را برسر ذوق آورده بود که سایت های بالاترین و گویا و ... به سرعت این خبر را نیز مخابره کردند و به شب نکشیده بود این خبر در تیتر اول،CNN Washingtonpost ،Independent ،BBC، Fox News، Ynetnews و بسیاری از شبکه های خبری مخالف ایران قابل مشاهده بود.
به گزاش پایگاه 598، روز گذشته پس از درج خبر توهین به ریس جمهور توسط یک سایت  جدیدالتاسیس، خبر پرتاب کفش به سمت رئیس جمهوری کشورمان در ساری با سرعتی باور نکردنی در بسیاری از سایت های خبری کشور درج گردید.

این خبر آنقدر معاندین و دشمنان نظام را برسر ذوق آورده بود که سایت های بالاترین و گویا و ... به سرعت این خبر را نیز مخابره کردند و به شب نکشیده بود این خبر در تیتر اولCNN ، Washington Post ،Independent ،BBC، Fox News، Ynetnews و بسیاری از شبکه های خبری مخالف ایران قابل مشاهده بود.

در اخبار منتشر شده به طور مثال در سایت "الف" و "خبرآنلاین" این گونه آمده است که : " یکی از افراد حاضر در این همایش که توانسته بود خود را به صندلی های جلو برساند، با پرتاب کفش های خود به طرف رییس جمهور، شروع به انتقاد از وضعیت بیکاری در کشور کرد.

اگرچه این کفش ها به احمدی نژاد برخورد نکرد و به بنر پشت سر او اصابت کرد، اما مردم حاضر در این مراسم، ضمن سر دادن شعارهایی در حمایت از رییس جمهور کشورمان، به شدت فرد توهین کننده را مورد ضرب و شتم قرار دادند و اگر دخالت نیروهای انتظامی نبود مشخص نبود چه بلایی بر سر او می آمد.

در بررسی های اولیه مشخص شده که این فرد کارگر اخراجی یکی از کارخانجات نساجی است که بیش از یک سال است حقوقی دریافت نکرده بود."

حال فارغ از صحیح و یا غلط بودن انتشار این خبر و همچنین دعوای قدیمی برخی از سیاسیون که اکنون در میدان نبرد رسانه های داخلی و خارجی دنبال می شود، امروز روزنامه خراسان در اقدامی تعجب برانگیز و تاسف بار با انتشار نظر برخی از مخاطبین خود! در خصوص واقعه دیروز در پرتاب کفش به رئیس جمهوری این گونه می نویسد:

• وقتي کفش پرت کردن سمت جورج بوش رئيس جمهور وقت آمريکا راهي نمادين براي اعتراض است نبايد توقع بيش از اين داشت!

•  اگر شما يادتان رفته ما يادمان نرفته است وقتي همين اتفاق براي «بوش» آن هم در يک کشور بيگانه افتاد نهضت لنگه کفش راه انداختيد و آقاي رئيس جمهور محبوبيت خودشان را در لبنان با او مقايسه کرد. حالا چه شد که اين عمل را براي هيچ رئيس جمهوري نمي پسنديد!؟

• جان پدر تو سفره بي نان نديده اي / جنگ عيال و گريه طفلان نديده اي. پرتاب کفش به سوي رئيس  مملکت اگر چه زشت است و مذموم ولي زشت تر از آن بي مسئوليتي برخي مسئولان است.

• عجب مملکتي شده بچه ۱۰ ماهه من يک ميليون از دولت طلب دارد حالا نمي خواهند بدهند ما روي حرف رئيس جمهور حساب کرده بوديم. اين رسم اش نيست!

حال جای سوال است که این روزنامه سراسری با چه منطقی رئیس جمهوری کشورمان که با وجود برخی از اشتباهات، همواره مورد احترام نظام و مسئولین و ملت می باشند را با رئیس جمهور سابق آمریکا که خباثت و شرارت او در کشتار مردم مظلوم ملت های منطقه گوش فلک را کَر نموده است مطابقت می دهند.

پرتاب کفش به سمت بوش ناشی از ظلم های فراوان دولتمردان آمریکا و سران استکبار به مردم مظلوم عراق می باشد نه مشکل بیکاری و اخراج از یک کارگر از کارخانه.

برخود واجب دانستیم که بر مبنای عمل به تکلیف الهی و امر به معروف دوستان خود بار دیگر معدود رسانه هایی را که سعی در شباهت سازی حادثه روز گذشته ساری و پرتاب کفش به سمت بوش در عراق را دارند دعوت به رعایت تقوا نموده تا که انشاء الله در محضر خداوند متعال و در پیشگاه ملت ایران همیشه رو سفید بمانیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها