کد خبر: ۳۰۴۸۱۰
زمان انتشار: ۰۹:۰۷     ۲۵ اسفند ۱۳۹۳
فارس/ سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: در آسيا مثل ديدار ما مقابل نفت مسجد سليمان نيست که بلاهاي گوناگون سرمان بيايد در آسيا چنين داستان هايي برپا نمي شود و آجر، سنگ به زمين پرتاب نمي‌کنند.
حميد درخشان پس از تمرين امروز سرخ‌پوشان در خصوص شرايط پرسپوليس براي ديدار مقابل النصر اظهار داشت: به هر حال شرايط را همه مي‌دانيد که ما چند بازيکن کليدي و اصلي خود را از دست داديم.بابک حاتمي و گابريل را در اختيار نداريم و يکي دو مصدوم ديگر هم هستند که اميدوارم پزشک تيم کمک کند و آنها را براي بازي مقابل النصر آماده کند سعي مي‌کنيم با همين داشته‌هايمان را تمام تلاش خود را انجام دهيم من به اين بازيکنان اعتماد دارم و اميدوارم نتيجه خوبي از عربستان کسب کنيم.
وي در مورد اينکه ديدار مقابل نفت مسجد سليمان براي پرسپوليس گران تمام شده يادآور شد: ما اصرار داشتيم که اين بازي برگزار نشود اما توجهي به اين موضوع نشد و همين امر هم باعث شد تا يکي از بازيکنان بسيار خوبمان را به علت مصدوميت از دست بدهيم به هر حال فشار روي تيم زياد است ما پنجمين بازي خارج از خانه خود را مقابل النصر انجام خواهيم داد که اين مسئله کار را برايمان سخت‌تر خواهد کرد.
سرمربي سرخ‌پوشان درخصوصيت مصدوميت نوراللهي و عباس‌زاده يادآور شد: من نمي‌خواستم در مورد اين دو بازيکن صحبت کنم اما حالا که نام آنها را آورديد بايد بگويم که مصدوميت آنها کار ما را دشوارتر مي‌کند و اميدوارم خدا خودش کمک کند تا بتوانيم در عربستان نتيجه بگيريم.
درخشان در مورد اينکه تحليلش از بازي النصر چيست، تاکيد کرد: ما بازي آخر اين تيم مقابل لخويا را آناليز کرديم آنها تيم خوب و تاکتيکي دارند بازيکنان گران قيمتي هم در اين تيم حضور دارند ما بايد در خانه حريف به ميدان برويم و اين کار را برايمان سخت تر هم مي کند. اميدوارم بازيکنان تمرکز لازم را داشته باشند و از زير اين فشار خارج شوند.
وي در مورد اينکه چه شيوه اي را براي بازي مقابل النصر در نظر خواهد گرفت، گفت: اين موضوع بستگي به بازيکنان خودمان دارد که بتوانيم بر اساس داشته هايمان برنامه ريزي کنيم.
درخشان در مورد اينکه آيا به دنبال کسب پيروزي و يا برد هستند، تاکيد کرد: ما به دنبال امتياز هستيم حتي به فکر سه امتياز هم خواهيم بود از بازيکنانم مي خواهم که عملکرد خوبي در ميدان داشته باشند نگاه ما اول به کسب امتياز است و اگر بتوانيم سه امتياز را هم کسب خواهيم کرد.
سرمربي پرسپوليس در خصوص کمک هدايتي به اين تيم گفت: از او تشکر مي کنم که برخي مواقع به تيم کمک مي کند و اميدوارم اين مسئله ادامه داشته باشد ما هم در خانه خدا براي او دعا مي کنيم.
درخشان در خصوص تفاوت بازي در ليگ قهرمانان آسيا و ليگ برتر يادآور شد: بازي در اين دو ليگ تفاوت هاي زيادي دارد بازي در آسيا مثل ديدار ما مقابل نفت مسجد سليمان نيست که بلاهاي گوناگون سرمان بيايد در آسيا چنين داستان هايي برپا نمي شود. آجر، سنگ به زمين پرتاب نمي‌کنند. آنجا حريف بر اساس بحث تاکتيکي خود روي تيم ما فشار مي‌آورد.
وي افزود: در آسيا و ليگ برتر همه چيز برعکس است و نتايج آن قابل مقايسه نيست، تيم‌ها در آسيا با تاکتيشان به حريف فشار مي‌آورند نه مسائل ديگر. هميشه عربستان‌ها هم تيم‌هاي خود را از دقايق ابتدايي به خوبي تشويق مي‌کنند النصر هم تيم پرطرفداري است اما هوادارانشان فقط تيم‌شان را تشويق مي‌کنند و فشار ديگري را روي حريف نمي‌آورند اينگونه نيست که آجر، آهن و اشياي ديگر به زمين بيندازند. اميدوارم بازيکنانمان که تجربه خوبي هم دارند تماشاگران رويشان تاثيري نگذارد.
درخشان در مورد اينکه آيا مسائل مالي پرسپوليس حل شده است، اظهار داشت: خدا را شکر با کمک آقايان نژادفلاح و هدايتي دغدغه مالي بازيکنان حل شده و شرايط خوبي براي ما پيش آمده است.
وي در مورد اينکه آيا به کادر فني پرسپوليس هزينه‌اي پرداخت شده يا خير گفت: انشاالله برنامه‌ريزي صورت مي‌گيرد و به کادر فني هم در اين زمينه کمک مي‌شود تا کنوني که پولي را دريافت نکرده‌ايم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها