کد خبر: ۳۰۴۵۹۸
زمان انتشار: ۱۱:۰۵     ۲۴ اسفند ۱۳۹۳
کاپیتان پرسپولیس گفت: «النصر از بازیکنان خوب ملی پوش و خارجی های گرانقیمتی بهره می برد اما با تمام این اوصاف ما هم پرسپولیس هستیم و برای باختن و امتیاز از دست دادن به عربستان نمی رویم.»

به گزارش پایگاه 598 به نقل از سرویس ورزشی جام نیوز، محمد نوری درباره شرایط تیمش در آستانه سفر به عربستان اظهار داشت: «در طول روزهای گذشته پس از بازی سنگینی که در مسجد سلیمان داشتیم هم خوب استراحت کردیم و هم تمرینات منظم و تاکتیکی را در دستور کارمان قرار دادیم تا برای بازی با النصر آماده شویم.»

 

وی در باره بازی قبلی با مسجد سلیمان حرفی نزد و گفت: «آن بازی و اتفاقات حاشیه ای اش برای ما در همان شهر تمام شد و تمام مسایل مرتبط با آن را در همان زمین قرار دادیم و بیرون آمدیم. به این دلیل دیگر به آن اتفاقات فکر نمی کنیم. بازیکنان پرسپولیس از همان شب به فکر بازی مهمی که با النصر داریم فکر می کنند و روی این دیدار تمرکز کرده ایم.»

 

کاپیتان پرسپولیس درباره تیم عربستانی توضیح داد: «این تیم از خوب های حال حاضر عربستان است و در صدر جدول رده بندی لیگ برتر کشورش قرار دارد و قطعا در زمین خود برای کسب برد به میدان خواهد آمد. آنها از بازیکنان خوب ملی پوش و خارجی های گرانقیمتی بهره می برند اما با تمام این اوصاف ما هم پرسپولیس هستیم و برای باختن و امتیاز از دست دادن به عربستان نمی رویم.»

 

نوری ادامه داد: «شکر خدا در دو بازی قبلی مان توانسته ایم دو برد خوب کسب کنیم که این به ما کمک می کند تا با اعتماد به نفس بهتری برابر النصر بازی کنیم. در واقع آنها هستند که برای کسب امتیاز عجله بیشتری خواهند داشت و ما باید از این شرایط به نفع خودمان استفاده کنیم تا بتوانیم از ضد حملات استفاده کنیم و به گل برسیم.»

 

وی در این خصوص که غیبت گابریل تا چه اندازه به پرسپولیس لطمه وارد می کند گفت: «بی شک غیبت این بازیکن روی کار تیمی ما تأثیر می گذار اما بازیکنان جانشین با انگیزه زیادی که دارند به خوبی جای گابریل را پر خواهند کرد. من هم امیدوارم در حدفاصل این بازی مان تا بازی بعدی شرایط برای گابریل طوری پیش برود که او را در بازی های دور برگشت در اختیار داشته باشیم.»

 

کاپیتان پرسپولیس در ادامه در پاسخ به این سئوال که آیا احتمال می دهد در بدو ورود به عربستان استقبال خوبی از پرسپولیس نشود خاطر نشان کرد: «به هر حال ما خودمان را برای هر گونه اتفاقی آماده کرده ایم و می دانیم که روزهای سختی را در عربستان در پیش داریم. ما در خانه تیم حریف باید با هواداران این تیم هم رودررو شویم و این کار را برای ما سخت تر می کند.»

 

نوری در این باره که چه نتیجه ای را برای این بازی پیش بینی می کند گفت: «فقط این را می دانم که ما برای برد به میدان می رویم و همه اعضای تیم بر این اعتقاد هستند که با کسب سومین سه امتیاز پیاپی قدرت تیمی مان را به همگروه هایمان نشان داده و صعودمان را هم تا بیش از 90 درصد قطعی کنیم. اینکه بتوانیم به عنوان تیم اول به دور بعد صعود کنیم این برتری را به ما می دهد تا در تهران و برابر هواداران مان بازی پلی آف را برگزار کنیم.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها