کد خبر: ۳۰۴۵۲
زمان انتشار: ۰۰:۰۱     ۲۴ آذر ۱۳۹۰
در پايان دربي هفتاد و سوم علي كريمي با مصاحبه جنجالي خود در مورد عزيز محمدي رئيس سازمان ليگ كانون توجهات قرار گرفت و يك علامت سوال بزرگ براي همه به وجود ‌آمد كه آن چه كريمي قصد افشاگري اش را داشت چه بود و آيا عزيز محمدي نقطه پنهاني در عملكرد خود دارد كه اين گونه تهديد مي شود؟

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران، كاپيتان سرخپوش تهراني كه عادت كرده  اگر حرفي را به زبان مي‌آورد اسب سخنش را تا پايان كار براند اين بار به صورت روشن در هيچ زمينه اي مسئله اي را باز نكرد تا نقطه ابهامات در اين خصوص باقي بماند و دوباره مسئولان كميته انضباطي درصدد برآيند تا با برگزاري جلسه اي در خصوص جريمه يا محروميت كاپيتان سرخ پوشان تصميم گيري كنند.

اما آن چه بايد در خصوص اين مسئله مدنظر قرار بگيرد اين است كه آيا كريمي قصه افشاگري مسئله اي را داشته است كه تبعات آن تا جايي ادامه پيدا مي‌كند كه به گفته همين بازيكن به پايان دوران فوتبالي وي مي‌انجامد.

آيا در فوتبال ايران آستانه صبر بازيكنان به محض به پايان رسيدن بوق هشداري را براي اهل فوتبال به صدا در مي‌آورد كه بسياري از ناهنجاري هاي پنهان و ناگفته هاي سرپوش گذاشته شده دل از خاك بيرون بياورد.

اينكه كريمي در پايان دربي به اين نكته اشاره دارد كه اميدوارم عزيز محمدي از اين پس شبها سر راحت بر بالين بگذارد اگر چه از نظر اخلاقي مورد پسند نيست ولي بوجود آورنده سوالات بي شماري است كه از فكر سطحي ترين افراد هم عبور داده مي شود.

بايد منتظر ماند و ديد رايزني هاي پدرانه رويانيان و پروين از باشگاه پرسپوليس تا چه حد مي‌تواند از مجازات سخنان تند و جنجالي اخير كريمي بكاهد.

البته عزيز محمدي در واكنش به اين سخنان عنوان داشته اگر كريمي اقدام به افشاگري در خصوص وي نكند خيانت كرده است چرا كه عزيز محمدي هيچ نقطه تاريك و پنهاني در عملكرد و رفتار خود نمي داند.

بي شك شرايط روحي باخت سنگين در دربي زمينه ساز و بسترگاه اين سخنراني شده بود

پرسپوليسي ها از مدت ها قبل از دربي هفتاد و سوم طي درخواست هاي متعددي از سازمان ليگ خواسته بودند تا ديدار دربي اين تيم با تيم استقلال تهران در يك مرحله يك چهارم نهايي را كمي به تعويق بياندازند كه با  اين درخواست موافقت نشد همين موضوع سبب دلخوري شديد بازيكنان تيم پرسپوليس از سازمان ليگ و شخص عزيز محمدي شد تا جايي كه كاپيتان اين تيم نيز بعد از دربي بخش زيادي از دلايل باخت را بر گردن سازمان ليگ انداخت و در مصاحبه اش  عنوان كرد كه كاري نكنند كه مجبور بشوم چيزهايي كه از عزيز محمدي ميدانم بگويم.

حسن زاده، رئيس كميته انضباطي فوتبال نيز در تازه ترين اظهار نظر خود در خصوص كريمي عنوان كرده است كه هرگونه حرمت شكني به افراد خطاست و كريمي حرمت عزيز محمدي را شكسته و اين گونه مسائل هم به ضرر شخص بازيكن و هم به ضرر فوتبال ملي است، اگرچه بايد با چنين حرمت شكني هايي مقابله شود اما بهتر است به جاي پاك  كردن صورت مسئله كمي هم به اين قضيه بيانديشيم كه منظور علي كريمي از سخنان اخيرش چه بوده است و آيا مي‌ توان به تعبيري كريمي را جعبه سياهي دانست كه رمزگشايي نشد و يا اينكه مصاحبه وي را نتيجه باخت سنگين در روز سياه دربي براي سرخپوشان دانست.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها