کد خبر: ۳۰۴۴۱۸
زمان انتشار: ۱۹:۴۷     ۲۳ اسفند ۱۳۹۳
ساسان انصاري يکي از مهره هاي اصلي فولاد اميدوار است تيمش مقابل الهلال جبران ناکامي هاي اين چند هفته را بکند.
به گزارش "ورزش سه"، انصاری که یکی از بازیکنان مورد علاقه سرمربی کروات فولاد محسوب می‌ شود، در توضیح نزول فولاد به نکاتی غیر از مسائل فنی اشاره می‌ کند. این گفت‌وگو را بخوانید:

روز خوبمان نبود
جدا از مسائل داوری در بازی با گسترش آن روز، روز خوبمان نبود. درست است که گسترش فولاد هم نتایج خوبی نگرفته اما خیلی خوب بازی کردند ولی راجع به داوری باید بگویم که به نظر من چند صحنه تاثیرگذار در بازی به وجود آمد و فکر کنم روند داوری آقای حق وردی به ضرر ما بود و اعصاب بازیکنان ما بابت این قضیه خورد شده بود. البته این را بگویم که هر داوری حق اشتباه دارد همانطور که ما بازیکنان اشتباه می‌ کنیم. ما هم می‌ توانیم تا جایی با این اشتباهات کنار بیایم.


در این شرایط سخت فشار داوری را نمی‌توانیم تحمل کنیم
چیزی که برای ما سخت بود، لحن بد آقای حق وردی بود. او یک پنالتی برای حریف گرفت، یک پنالتی برای ما نگرفت. اتفاقاتی که شاید برای ما نمی‌ افتاد الان نتیجه فرق می‌ کرد. باز هم می‌ گویم ما با این ها کنار آمده ایم اما طرز صحبت داور ما را ناراحت می‌ کرد. در بازی با پیکان دو پنالتی برایمان گرفته نشد، در این وضعیت که این همه بازیکن از دست دادیم و یک مربی بالای سر تیممان داریم که همه جوره با شرایط کنار آمده و اتفاقات جور واجور را دیده اما باز هم نتایج شاهکاری گرفته و قطعا اگر هر مربی دیگری بود، کنار می‌ کشید و یا نتیجه نمی‌ گرفت. حالا با این قضایا و فشارهایی که رویمان هست ما نمی‌ توانیم فشارهای داوری را هم تحمل کنیم.

قدر داوران خودمان را بدانیم
مساله جالبی که وجود دارد این است که آقای حق وردی از اینکه ما به داور کره ای بازی با السد اعتراض کرده بودیم، ناراحت بود ولی دلیلش را نمی‌ دانیم. البته من بعد از بازی با السد صحبت کردم و گفتم که باید قدر داوران خودمان را بدانیم مثلا من فکر می‌ کنم داورانی چون آقایان فغانی، خورشیدی، زرگر در سطح خیلی بالایی قرار دارند. ما داوران جوانی داریم که با وجود کم تجربه بودنشان خیلی خوب قضاوت می‌ کنند. البته بعضی اوقات اشتباهاتی پیش می‌آید که قطعا غیرعمد است و این اشتباهات در روزهای سخت غیرقابل جبران است ولی با تمام این ها جامعه داوری ما شریف ترین داوران را دارد.

فولاد را کاندیدای سقوط می‌ دانستند
اگر درایت اسکوچیچ و تلاش مضاعف بچه ها نبود، الان مشخص نبود که کجای جدول قرار داشتیم. از مردم خوزستان تقاضا دارم که منطقی به قضایا نگاه کنند. همین تیم استقلال وقتی کرار جاسم و امید ابراهیمی را در اختیار ندارد، می‌ گویند که این قضیه در روند تیم ما تاثیرگذار است و حق هم دارند. حالا ما که بازیکنانمان ریزش خیلی سنگینی داشتند چه بگوییم؟ خیلی ها اول فصل ما را کاندیدای سقوط و خیلی از فوتبالی ها تا ما را می‌ دیدند می‌ گفتند مواظب باشید یک وقت امسال نیفتید، اما ما نشان دادیم که از این خبرها نیست. فکر کنم تا الان همه متوجه شده اند که ما بدون داشتن ابزار شاهکار کردیم و اصلی ترین دلیلش توانایی های فنی اسکوچیچ است. تیم ما در این شرایط به دلگرمی هواداران نیاز دارد تا انشالله بتوانیم بهترین نتایج را بگیریم.

منصفانه دراگان را قضاوت کنید
متاسفانه بعضی ها چیزهایی از آقای اسکوچیچ می‌ خواستند که غیرقابل انجام است. من نمی‌ دانم یک مربی دیگر باید برای تیمش چکار کند؟ نمی‌ خواهم بگویم اسکوچیچ بهترین مربی دنیاست اما این را می‌ گویم که او بهترین مربی ای بود که می‌ توانست با فولاد این نتایج را بگیرد. با وجود این همه مشکل باز هم دراگان سرپا ایستاد و با قدرت به کارش ادامه داد، بنابراین باید منصفانه قضاوت و با دید بهتر نگاه کنیم. 7 هفته باقی مانده و ما هنوز هم جا برای جبران داریم. البته ما به مردم خوزستان حق می‌ دهیم چون عشق و علاقه آنها همین فوتبال است، همگی هم مدیونشان هستیم و دوست داریم همانگونه که تا الان ما را حمایت کردند، باز هم دست از حمایتمان نکشند، مخصوصا بازی با الهلال که خیلی برای ما حساس است.

بازیکنمان سه کارته می‌ شود عزا می‌ گیریم
من نمی‌ توانم دلیل واضح و مشخصی برای عدم نتیجه گیری مان در لیگ بیاورم مثلا پرسپولیس را در نظر بگیرید که در لیگ خیلی خوب نتیجه نمی‌ گیرد اما در آسیا فوق العاده کار کرده ولی دلیل عمده ما برای نتیجه نگرفتن کمبود بازیکن است وقتی در یک بازی بازیکن ما سه کارته می‌ شود عزا می‌ گیریم و نمی‌ دانیم چه کسی را جایگزین کنیم. کارمان سخت شده اما امیدوارم در بازی های باقیمانده لیگ نتیجه بگیریم.

برد به الهلال را به هوادارانمان عیدی می‌ دهیم
بازی با الهلال یک بازی ملی محسوب می‌ شود. حریف ما یک تیم خیلی خوب است اما ما هم نشان داده ایم که در آسیا خوب بازی می‌ کنیم. از هواداران می‌ خواهیم که ورزشگاه را پر کنند و با 90 دقیقه حمایت از ما به نتیجه گرفتنمان کمک کنند. امیدوارم که در این دیدار یک عیدی خوب به آنها بدهیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها