کد خبر: ۳۰۴۴۱۴
زمان انتشار: ۱۹:۴۶     ۲۳ اسفند ۱۳۹۳
به هافبک دفاعي سرخپوشان تبريز که در بازي با راه‌آهن به عنوان يار تعويضي به ميدان آمد، بخاطر پنالتي اي که براي تيمش گرفت، مي‌توان لقب تعويض طلايي را داد.
به گزارش "ورزش سه"، احمد کامدار در مورد پیروزی پرگل مقابل راه‌آهن گفت: بازی با راه‌آهن بازی خوبی بود، حریف 10 دقیقه اول بازی به ما فشار آورد، اتفاقی که همیشه برای تیم های میزبان رخ می‌ دهد. البته با آن تماشاچیانی که آنجا بودند، ما میزبان بودیم نه میهمان. آنها از دقایق ابتدایی بازی استفاده و موقعیت خلق کردند و حتی یک توپ به تیرکمان زدند. اما بعد از آن بچه های ما به خودشان آمدند و سریع یک گل زدیم بنابراین نیمه اول یک ـ صفر تمام شد. راه آهنی ها قصد داشتند حمله کنند که ما روی ضدحمله ها یک گل دیگر زدیم و چند تا هم نزدیک. در این شرایط حساس که 3، 4 تیم مدعی هستند تفاضل گل خیلی به دردمان می‌خورد.

او در مورد صدرنشینی موقت شان در لیگ ادامه داد: اول از همه باید بگویم که چرا بازی ما و استقلال ـ نفت را همزمان برگزار نکردند. آنقدر تیم ها به یکدیگر نزدیک هستند که با یک امتیاز بالا و پایین شدن چندین رتبه در جدول جابجا می‌ شوند.

این بازیکن در مورد اینکه با ورودش به زمین توانست یک پنالتی برای تیمش بگیرد، نظرش را اینگونه بیان کرد: خدا را شکر که توانستم یک پنالتی بگیرم، دقیقا در همان حین قرار بود ادینهو تعویض شود که اول گلش را زد و بعد از زمین بیرون رفت. خودم هم یک موقعیت صددرصد گل درست زمانی که در شش قدم بودم را با بدشانسی هر چه تمام تر از دست دادم.

کامدار در پایان در مورد دیدار با الاهلی عربستان افزود: خدا را شکر تیممان روند خوبی را در پیش گرفته و همه انگیزه خاصی دارند. درباره بازی با الاهلی هم باید بگویم که تیم های عربستانی همیشه خوب بودند و بازی ها رو به آخر که می‌ رود سخت تر می‌ شود. با این شرایطی که ما داریم و چند پروازی که قرار است انجام دهیم تا به عربستان برسیم، فکر کنم کار سختی داشته باشیم. کسب یک امتیاز در عربستان برای ما حکم سه امتیاز را دارد. البته این قضیه به این منظور نیست که ما به دنبال 3 امتیاز نیستیم، ما تمام تلاشمان را می‌ کنیم که پیروز شویم تا خیالمان برای ادامه کار راحت تر باشد.

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها