کد خبر: ۳۰۴۰۶
زمان انتشار: ۱۳:۲۷     ۲۳ آذر ۱۳۹۰

خانم حسن زاده در گفتگو با سرویس استان های مرکز خبر حوزه با اشاره به مطلب فوق اظهار داشت: در همین خصوص یکی از برنامه های جدی ما برای سال تحصیلی آینده این است که پژوهش های خواهران طلبه در استان اردبیل را هر چه بیشتر در راستای پاسخ به نیازها و خلاهای روز جامعه سوق دهیم.

وی همچنین با بیان این که معاونت پژوهش حوزه علمیه خواهران این استان از ابتدای سال جاری رسما کار خود را آغاز کرده است، گفت: در سال جاری مهم ترین برنامه ما در واقع ساماندهی امور پژوهشی در سطح 4 مدرسه علمیه خواهران استان اردبیل بوده است، ضمن آن که برنامه ها و همایش هایی نیز در راستای تجلیل از پژوهشگران برتر را برگزار کرده ایم.

معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران اردبیل در ادامه با اشاره به استعداد بالای بانوان طلبه این استان در امر پژوهش ابراز داشت: خوشبختانه تاکنون 86 اثر پژوهشی از سوی طلاب تدوین شده و یا در دست اقدام است.

وی با گلایه از کمبود امکانات به ویژه منابع مطالعاتی لازم برای خواهران طلبه در این استان بیان داشت: همه مدارس ما دارای کتابخانه هستند اما این کتابخانه ها آن طور که باید و شاید غنی و مجهز نیستند و لذا یکی از برنامه های ما برای سال آینده تجهیز هر چه بیشتر و بهتر این کتابخانه ها می باشد.

خانم حسن زاده همچنین با اشاره به تشکیل هسته های پژوهشی و شورای پژوهشی در حوزه علمیه خواهران اردبیل گفت: اگرچه هم اکنون در حدود 50 استاد راهنما در استان مشغول به فعالیت هستند اما ما از این حیث بازهم با کمبود روبرو هستیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها