کد خبر: ۳۰۳۸۲۶
زمان انتشار: ۱۲:۴۸     ۲۱ اسفند ۱۳۹۳
مدافع صنعت نفت آبادان گفت که اين تيم شانس زيادي براي صعود به مرحله بعد دارد.

به گزارش پایگاه 598، و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، علی عبدالله‌زاده در معرفی خودش گفت: فوتبالم را از آکادمی صنعت نفت آبادان شروع کردم و در همان جا ادامه دادم تا اینکه به تیم بزرگسالان صنعت نفت آبادان رسیدم. پست تخصصی من دفاع آخر است و خاکپور هم در همین پست از من استفاده می‌کند. از زمانی که خاکپور سرمربی تیم امید شده، به اردوهای این تیم دعوت شدم و فقط در اردوی کیش، باشگاه اجازه حضورم در اردوی تیم ملی را نداد. اردوی کویت چهارمین اردوی تیم امید است که در آن حضور دارم.

وی درباره شرایط اردوهای تیم زیر 23سال و دیدار تدارکاتی امروز (پنجشنبه) مقابل کویت گفت: سطح اردوهای پیشین بسیار بالا بود و خاکپور به خوبی مسائل فنی تیم را مدیریت می‌کند. برای بازی امروز مقابل امیدهای کویت هم از انگیزه بالایی برخوردار هستیم و خاکپور روز گذشته جلسه فنی مختص این بازی را برای ما برگزار کرد و طی آن نکات لازم را به بازیکنان گوشزد کرد. امیدوارم همه نکات مد نظر کادرفنی را امروز در زمین مسابقه به اجرا درآوریم و با کسب پیروزی در این دیدار، روحیه خود را برای شروع بازی‌های مقدماتی المپیک که از فروردین ماه 94 برگزار می‌شود بالا ببریم.

بازیکن تیم امید درباره مشکلاتی که در خصوص ورودش به کشور کویت پیش آمد و عدم دریافت به موقع ویزا گفت: پس از ورود به همراه بازیکنان و کادرفنی به کویت مشخص شد که درخواست ویزای من به موقع ارسال نشده و به همین دلیل مجبور شدم در هتل فرودگاه اقامت کنم. در این مدت کادرفنی و مسئولان تیم بخصوص محمد خاکپور همه تلاش خود را برای برطرف کردن مشکل من انجام دادند که جای تشکر دارد و زحمات و پیگیری‌های آنها در نهایت باعث شد تا با تلاش سفارت ایران در کویت مشکل من حل شود.

عبدالله زاده درباره میزان شانس ایران برای صعود به مرحله بعدی مسابقات المپیک گفت: شرایط امسال با سال‌های گذشته به لحاظ مدیریت تیمی و همینطور کادرفنی بسیار متفاوت است و تجربیات این افراد باعث شده تا به این تیم بسیار کمک کنند. از نظر البسه و مالی هیچ مشکلی وجود ندارد و دقیقا این برخلاف سال‌های گذشته است و همه بازیکنان به این موضوع اذعان دارند. به نظرم وقتی تیمی اینگونه و بدون حاشیه بسته می‌شود صددرصد شانس صعود به مرحله بعد را دارد.

وی در پایان گفت: از مردم و هواداران درخواست دارم همه تلاش‌هایی که در این چند ماه انجام دادیم را با حضور خود در ورزشگاه و حمایت بازیکنان به سرانجام برسانند چراکه حضور هواداران در ورزشگاه تاثیر بسزایی دارد و در حال حاضر که ما میزبان مسابقات هستیم باید از همه امکانات میزبانی خود بهره ببریم و حضور تماشاگران و تشویق آنها روحیه دو برابر به ما می‌دهد. امیدوارم ما هم با کسب پیروزی آنها را شاد کنیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها