کد خبر: ۳۰۳۷۹۸
زمان انتشار: ۱۰:۲۴     ۲۱ اسفند ۱۳۹۳
اظهارات دی میستورا مبنی بر اینکه مسئله سوریه نیازمند تعامل با ایران است، درخواست یکی از رهبران حزب توسعه ملی سوریه مبنی بر اینکه گروه‌های مسلح به مسکو 2 دعوت شوند و گزارشی از آمار جنایت داعش در مناطق سنی‌نشین اهم اخبار سوریه در 24 ساعت گذشته را شامل می‌شود.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس در دمشق، اظهارات دی میستورا مبنی بر اینکه مسئله سوریه نیازمند تعامل با ایران است، درخواست یکی از رهبران حزب توسعه ملی سوریه مبنی بر اینکه گروه‌های مسلح به مسکو 2 دعوت شوند، گزارشی از آمار جنایت داعش در مناطق سنی‌نشین از ژوئن 2013 تا اواسط ژانویه 2014، 202 میلیارد دلار خسارات جنگ سوریه اهم اخبار سوریه در 24 ساعت گذشته را تشکیل می‌دهد.

 تحولات میدانی

 آمار جنایت داعش در مناطق سنی‌نشین از ژوئن 2013 تا اواسط ژانویه 2014
نگاهی به بافت مذهبی مناطق مورد حمله و اشغال شده «داعش» نشان می‌دهد، اغلب مناطق سنی‌نشین‌اند، سوال این است که چرا داعش مناطق سنی‌نشین را آماج حملات خود قرار می‌دهد و مناطق شیعه‌نشین یا علوی‌نشین کمتر مورد حمله آن واقع شده‌‌اند؟

202 میلیارد دلار خسارت جنگ سوریه
 چهارمین سال بحران سوریه در حالی رو به پایان است که یک مرکز تحقیقاتی میزان خسارات وارده به این کشور را 202.6 میلیارد دلار برآورد کرده است.

تحولات سیاسی

دی میستورا: مسئله سوریه نیازمند تعامل با ایران است
نماینده سازمان ملل در امور سوریه در نشستی تأکید کرد که تردیدی وجود ندارد که به منظور یافتن راه‌حل سیاسی برای مسئله سوریه به تعامل با ایران نیاز است.

طرح دی‌میستورا ایجاد مناطق بی‌طرف در سوریه است/گروه‌های مسلح به مسکو2 دعوت شوند یکی از رهبران حزب توسعه ملی سوریه با اشاره به اینکه طرح دی میستورا ایجاد مناطق بی‌طرف در خاک سوریه است، گفت: موفقیت کنفرانس مسکو 2 منوط به گفت‌وگو با گروه های مسلح و نه صرفا سیاستمداران معارض است .
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها