کد خبر: ۳۰۳۰۵۲
زمان انتشار: ۱۱:۰۴     ۱۹ اسفند ۱۳۹۳
هافبک تیم پرسپولیس گفت: «ما دوست داریم در لیگ داخلی هم نتیجه بگیریم اما متأسفانه با بدشانسی های مکرر مواجه می شویم.»

به گزارش پایگاه 598، پیام صادقیان درباره بازی دیدار روز گذشته تیمش برابر تراکتورسازی و اینکه پس از مدت ها به میادین بازگشته صحبت کرد. او همچنین توضیحاتی درباره درگیری اش با ادینیو و آندرانیک تیموریان داد.

 

* برای اولین بار در این مدت به میدان رفتی. فکر می کنی توانستی انتظارات کادر فنی را برآورده کنی؟

- من در این مدت فارغ از هر حاشیه ای فقط به تمرینات خودم مشغول بودم و سعی کردم تا در پرسپولیس در تمرینات بهتر باشم و خودم را به تیم تحمیل کنم و در بازی با تراکتور سازی هم تمام تلاشم را انجام دادم تا جواب اعتماد مربیان تیم را بدهم اما درباره باقی مسایل و اینکه خوب بودم یا بد این را هواداران و کادر فنی باید بگویند.

 

* نظر خودت درباره بازی که کردی چیست؟

- من همه خواسته های سرمربی تیم را درون زمین اجرا کردم وتلاش کردم تا کاری که کادر فنی از من خواسته است را انجام دهم. با اینکه در پست غیر تخصصی بازی می کردم اما فکر می کنم بد بازی نکردم و در طول بازی به غیر از یکی دو بار بقیه پاس هایم به مقصد رسید.

 

* درباره بازی با تراکتورسازی صحبتی نداری؟

- فکر می کنم مسابقه خیلی خوبی برگزار شد. هر دو تیم پس از پیروزی در بازی آسیایی شان در لیگ قهرمانان به میدان می آمدند. تراکتوری ها هم از داشتن هواداران خود بهره می بردند. درهر صورت هر دو تیم موقعیت های زیادی داشتند که البته ما نتوانستیم از موقعیت های مان استفاده کنیم اما آنها استفاده کردند و به پیروزی رسیدند.

 

* بین تو و ادینیو درگیری جزیی رخ داد. علت چه بود؟

- اگر فیلم بازی را یک بار دیگر ببینید متوجه می شوید که من در این بازی به هیچ عنوان دنبال حاشیه نبودم و فقط سعی کردم برای موفقیت تیمم تلاش کنم اما ادینیو در آن صحنه مرا به زمین زد و با دست به سرم ضربه زد اما این رفتار او از چشم داور دور ماند. امیدوارم کمیته انضباطی که همیشه این نکات را دقیق می بیند حرکت ادینیو را هم دیده باشد.

 

* پس از آن که بلند شدی آندو هم از تو زیرگیری کرد؟

- نه به این شکل نبود. پس از اینکه ادینیو به سرم ضربه زد بلند شدم و خواستم به سمت ادینیو بروم و از او سئوال کنم که چرا این کار را کرده است و آندو فکر کرد که می خواهم به سمت او حمله کنم و پایم را گرفت و از من خواست تا این کار را نکنم وگرنه مسأله دیگری نبود.

 

* چرا پرسپولیس در آسیا نتیجه گرفته اما در لیگ نمی تواند نتایج لازم را کسب کند؟

- این در فوتبال پیش می آید و امیدوارم از بازی بعد این نتایج را جبران کنیم. ما که دوست نداریم در لیگ نتیجه نگیریم اما متأسفانه در بازی ها با بدشانسی هم مواجه می شویم. همه دیدند که ما در مصاف با ملوان چطور باختیم و یا در دیدار با صبای قم هر چه زدیم دروازه بان حریف و مدافعان آن تیم، توپ ها را دفع کردند.

کاپ

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها