کد خبر: ۳۰۲۹۵
زمان انتشار: ۰۱:۲۸     ۲۳ آذر ۱۳۹۰
به گزارش خبرگزاری فارس، محمد رویانیان در تمرین صبح امروز پرسپولیس که پشت درهای بسته برگزار شد، حضور یافت و در جلسه‌ای با بازیکنان به صحبت پرداخت.
 
درحالی که ورود خبرنگاران به تمرین این تیم ممنوع بود اما دوربین واحد مرکزی خبر مجوز حضور در ورزشگاه درفشی‌فر را گرفت. وقتی سایر خبرنگاران حاضر در این ورزشگاه به این موضوع معترض شدند و گفتند چرا به ما اجازه ورود و صحبت با رویانیان داده نمی‌شود، حمیدرضا قریب مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در اظهارنظری عجیب به خبرنگاران حاضر در محل گفت که مصاحبه رویانیان ارتباطی به فوتبال ندارد و درباره مسائل سوخت کشور است اما چند ساعت کافی بود تا عدم صحت این گفته ثابت شود.

مصاحبه رویانیان در بخش خبری ساعت ۱۸:۴۵ شبکه ۳ سیما پخش شد که طی آن مدیرعامل پرسپولیس منکر این قضیه شد که زمانی را برای اعلام سرمربی جدید عنوان کرده است.

درحالی که پیش از این رویانیان گفته بود که سرمربی پرسپولیس در ۴۸ و یا ۷۲ ساعت آینده انتخاب می‌شود این بار با تغییر موضع توپ را به زمین خبرنگاران انداخت و گفت که این موارد حاصل ذهن خلاق خبرنگاران است. این در شرایطی است که رویانیان بارها در مصاحبه‌های خود (حتی مصاحبه تلویزیونی) از اعلام نام سرمربی جدید پرسپولیس در 48 یا 72 ساعت آینده خبر داده بود. وی همچنین از لوکا بوناچیچ، جمال حاجی و مصطفی دنیزلی به عنوان گزینه‌های سرمربیگری پرسپولیس نام برد.

حال اینکه چگونه است که مصاحبه سوختی مدیرعامل پرسپولیس به مصاحبه فوتبالی تبدیل می‌شود موضوعی است که باید آن را از روابط عمومی پرسپولیس و مدیرعامل این باشگاه پرسید. قطعا در این زمان هواداران این تیم منتظر شنیدن خبرهای موثق هستند اما چنین اظهارنظرهایی برای گمراه کردن خبرنگاران و افکار عمومی قطعا نتیجه‌ای جز بی‌اعتماد کردن هواداران در پی ندارد. این را افرادی که تعداد روزهای حضورشان در فوتبال سه رقمی نشده نمی‌دانند اما که آنهایی فوتبالی هستند به خوبی درک می‌کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها