کد خبر: ۳۰۲۴۲۸
زمان انتشار: ۲۰:۰۳     ۱۷ اسفند ۱۳۹۳
سرمربي صبا اعتقاد دارد که داور يک پنالتي صددرصد را به نفع تيمش برابر راه‌آهن نگرفت وگرنه نتيجه بهتري رقم مي‌ خورد.
به گزارش پایگاه 598،مهدی تارتار در این باره به "ورزش سه" گفت: ما خیلی خوب بازی کردیم و فکر می‌کنم در کل بازی با برنامه عمل کردیم. در این مساله شک ندارم که اگر در نیمه دوم یک پنالتی صددرصد ما را داور می‌ گرفت، احتمالا نتیجه بهتری رقم می‌ خورد. این چیزی است که من به آن اعتقاد دارم.

او ادامه داد: از حق نگذریم راه‌آهن هم از دقیقه 70 تا 80 چند موقعیت فوق العاده روی دروازه مان ایجاد کردند که می‌ توانستند به گل برسند. اما در کل فکر می‌ کنم حق ما در این بازی پیروزی بود که توانستیم به آن برسیم.

سرمربی صبا درباره بازی با استقلال‌خوزستان هم می‌ گوید: این بازی برای ما خیلی مهم است چون می‌ خواهیم امتیازات آن را هم بگیریم و موقعیت خود را در جدول رده‌بندی تثبیت کنیم. من قبلاهم گفتم که ما در دو بازی پیش رو محکوم به پیروزی هستیم. خدا را شکر که اولین بازی را بردیم و حالا در دومین بازی هم می‌ رویم که با تمام توان بازی کنیم.

تارتار در مورد رویارویی با تیم سابقش هم می‌ گوید: شک نکنید این موضوع برای من خیلی سخت بود. من هم در راه‌آهن بازی کردم و هم شروع مربیگری ام در این تیم بود. خاطرات خوبی از راه‌آهن دارم و امیدوارم آنها سقوط نکنند.

او در پاسخ به این سوال که آیا راه‌آهن می‌ تواند در لیگ‌برتر بماند یا نه هم گفت: خیلی کار این تیم سخت است چون همه می‌ دانیم که این تیم چه مشکلاتی دارد ضمن اینکه بقیه تیم ها هم انگیزه زیادی برای ماندن دارند. من امیدوارم که تیم راه‌آهن با این کادرفنی در لیگ‌برتر بماند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها