کد خبر: ۳۰۲۱۰۲
زمان انتشار: ۲۰:۱۶     ۱۶ اسفند ۱۳۹۳
رضا کاردوست با پشت سر گذاشتن مصدوميت، به بازي استقلال خوزستان مقابل صبا مي رسد.
کاردوست در گفتگو با " ورزش سه " می گوید:« با توجه به مسائل جوی حاکم بر بازی که واقعا روی گلی که پدیده به ثمر رساند تاثیرگذار بود، تیم ما بازی بسیار خوبی به نمایش گذاشت و توانست خیلی زود سوار بر بازی شود. هر چه از زمان بازی گذشت تیمن ما بازی به مراتب هجومی تری را انجام داد . بازیکنان ما با همدلی جنگیدند و خدا را شکر که توانستیم گل تساوی را به تیم قدرتمند پدیده بزنیم و یک امتیاز ارزشمند را از این تیم در مشهد و ورزشگاه خانگی بگیریم. »

کاردوست در ادامه می گوید:« باید از کادر فنی خوب تیم و آقای ویسی تشکر کنیم که هفته گذشته در مورد کار فنی و مسائل روحی روانی با بچه ها صحبت کرد تا پس از سه باخت متوالی که با بدشانسی گریبانگیر ما شده بود، یک تساوی با ارزش را بدست بیاوریم. تیم ما تیم خوب با بازیکنان با کیفیت است که کادر فنی جوان و کاربلدی را در اختیار دارد. ما خیلی خوب بازی می کنیم و در اکثر بازیها که حتی و.اگذار کردیم، حاکم بر بازی بودیم و فقط به فکر کارهای دفاعی نبودیم. امیدوارم که این هفته و با برد مقابل صبا از این بدشانسی و بحران خارج شویم .»

هاتفبک شمالی استقلال خوزستان در ادامه می گوید:« باید از مدیریت باشگاه بخصوص مدیر دلسوزی به نام بختیاری که از لحاظ روحی و روانی و مالی پشت بچه ها و کادر فنی است تشکر کنم. انشالله که بتوانیم در بازی های بعد زحمات ایشان را جبران کنیم. »

کاردوست در پایان می گوید:« یک مصدومیت جزئی از ناحیه کشاله داشتم که فکر می کنم مشکل حادی نیست و به بازی با صبا می رسم و در خدمت تیم خواهم بود. امدیوارم بتوانم به تیم کمک کنم تا موفق شویم صبا را شکست بدهیم و سه امتیاز ارزشمند و حساس را کسب کنیم.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها