کد خبر: ۳۰۱۹۹
زمان انتشار: ۱۳:۳۵     ۲۲ آذر ۱۳۹۰
بحران مديريت و عدم توجه به منابع انساني، اقتصادي و مهم تر از همه مديريت زمان از جمله معضلاتي است كه متأسفانه به عنوان يك واقعيت تلخ گريبانگير بسياري از هموطنان و به ويژه مديران در بخش ها و قسمت هاي مختلف كشور شده است.
در اين بين استان هاي محروم و كمتر توسعه يافته از جمله استان ايلام بيش از ساير استان ها از اين معضل رنج مي برند.
در كنار بحران مديريت و عدم استفاده بهينه از امكانات و توجه به معضلات و مشكلات استان و شهروندان، متأسفانه همچنان فرهنگ تملق و چاپلوسي مزيد بر علت شده و مديران محترم را از انجام وظيفه اصلي كه همان خدمت صادقانه و بي منت است؛ دور كرده است. رهبر معظم انقلاب به عنوان تجسم و الگوي اسلام اصيل و ناب به مناسبت هاي مختلف همواره مديران را به استفاده درست از وقت و زمان و دوري از تملق و چاپلوسي توصيه كرده اند؛ نمونه بارز آن تذكري بود كه به يكي از نمايندگان خانه ملت فرمودند؛ «اين كار نه براي شما و نه براي ما خوب است».
از جمله اين موارد دور از اخلاق كه اخيرا در شهر ما ايلام روي داد مي توان به اين يك نمونه اشاره كرد.
در ايام دهه اول محرم كه مردم اين استان در عزاي سالار شهيدان سوگوار بودند، برخي از مديران استان براي محكم كردن پست مديريتي خود به «آموزش شنا» به يكي از نورچشمي هاي مديران اجرايي استان پرداختند.
اين مدير نورچشمي از چنان جايگاهي نزد ديگر مديران برخوردار بود كه آقايان روزي چند ساعت را به آموزش وي اختصاص مي دادند. اين در حالي است كه همين مديران براي حل معضل و مشكلات مردم منطقه با كمبود وقت، نداشتن فرصت و كارهاي مهم تري مواجه هستند.
ايلام- خبرنگار كيهان
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها