کد خبر: ۳۰۱۸۸۱
زمان انتشار: ۱۱:۰۱     ۱۶ اسفند ۱۳۹۳
فارس/ مربي تيم ملي فوتبال اميد گفت: سياست تيم ملي اميد بر تعامل با باشگاه‌هاست و همواره از روز اول اين موضوع را نشان داده‌ايم.
مجيد صالح در خصوص اينکه کي‌روش پس از رفتن وينگادا تعاملش با تيم اميد کمتر شده تصريح کرد: سياست تيم اميد از روزي که ما آغاز به کار کرديم بنا بر تعامل بوده است. هرآنچه که باشگاه‌ها مدنظرشان بود ما اجرايي کرديم. در انتهاي هر اردو شرح کار را به باشگاه‌ها داديم.
وي ادامه داد: مثلا شما نگاه کنيد علي کريمي در دربي اصفهان مصدوم شده بود. ما در اردوي کيش روي او کار ريکاوري کرديم و يک جلسه هم اجازه نداديم تمرين کند. همين مسئله باعث شد تا او به بازي سپاهان مقابل ملوان برسد و براي تيم اصفهاني بازي کند. سياست ما همواره بر تعامل بوده است.
مربي تيم ملي اميد در مورد اينکه آيا دو بازيکن به نام‌هاي جهانبخش و آزمون در تيم اميد بازي خواهند کرد يا خير؟ تصريح کرد: صبر کنيد تا جلسه امروز برگزار شود. من به اين جلسه خوشبين هستم. قرار است در مورد هفته بيست و سوم و همچنين اين دو بازيکن در اين جلسه تصميم‌گيري صورت بگيرد. به هر حال هفته بيست و سوم هم اهميت بالايي دارد و تيم‌هايي که در کورس قهرماني تلاش مي‌کنند و يا خطر سقوط آنها را تهديد مي‌کنند به دنبال نتيجه‌گيري هستند.
صالح يادآور شد: در اردوي آفريقاي جنوبي من شاهد بودم که جهانبخش و آزمون تلاش بسيار زيادي انجام مي‌دادند و عرق ملي و تعصب بالايي داشتند. آنها به هر حال از تيم نوجوانان و جوانان پيشرفت کرده‌اند و تيم المپيک هم در اين بين وجود دارد. مطمئن هستم که آنها منتظر هستند وظيفه‌شان مشخص شود و شک ندارم تمام تلاش خود را در تيم انجام خواهند داد.
وي افزود: ما نياز داريم که دو تيم در رقابت‌هاي مقدماتي انتخابي المپيک داشته باشيم زيرا در 8 روز بايد 4 بازي انجام دهيم. تمامي تيم‌ها چنين کاري مي‌کنند. عربستان هم اين گونه خواهد بود. در بازي آخر بايد به گونه‌اي ديگر به ميدان برويم. بايد در اين رقابت‌ها از سيستم چرخشي استفاده کنيم و بازيکنان به خوبي بتوانند ريکاوري کنند. منطق اين را به ما مي‌گويد.
صالح تاکيد کرد: اين مسائل بحث ملي است نه شخصي. زماني که قرار است اتفاق بزرگي رخ بدهد بايد نگاه‌ها هم بزرگ باشد و همه ديدگاه‌ها بزرگ باشد. کمي هم در اين زمينه گذشت لازم است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها