کد خبر: ۳۰۱۸۸۰
زمان انتشار: ۱۱:۰۰     ۱۶ اسفند ۱۳۹۳
باشگاه خبرنگاران/ جب بوش از هيلاري کلينتون درباره استفاده وي از يک نشاني شخصي براي دريافت و ارسال رايانامه در زمان حضورش در وزارت امور خارجه انتقاد کرد.

"جب بوش" از هيلاري کلينتون درباره استفاده اش از يک نشاني شخصي براي دريافت و ارسال رايانامه در زمان حضورش در وزارت امور خارجه انتقاد کرد.

بوش اقدام کلينتون را گيج کننده و در تضاد با قانون ارزيابي کرد.
"جب بوش" جمهوريخواه که خود را براي حضور در انتخابات رياست جمهوري سال 2016 آمريکا آماده مي‌کند – به ماجراي استفاده "هيلاري کلينتون" از يک سرور شخصي براي دريافت و ارسال رايانامه واکنش نشان داد و در مصاحبه با "راديو آيووا" گفت: "در جهان خطرناکي زندگي مي کنيم و تبعيت از اصول تضمين کننده امنيت بدان معناست که نبايد يک "سرور خصوصي" داشته باشيم. اگر بخواهم با شما صادقانه صحبت کنم بايد بگويم اين ماجرا کمي گيج کننده است.
"بوش" – فرماندار اسبق ايالت "فلوريدا" و فرزند و برادر دو رئيس جمهور پيشين آمريکا – و بسياري از جمهوريخواهان در روزهاي اخير بر دامنه انتقادهاي خود از "هيلاري کلينتون" افزوده اند. "هيلاري کلينتون" يکي از جدي‌ترين گزينه‌هاي دموکرات‌ها براي حضور در انتخابات رياست جمهوري سال 2016 به شمار مي‌رود و ماجراي استفاده او از يک نشاني خصوصي براي دريافت و ارسال رايانامه در سال‌هاي 2009 تا 2013، فعاليتهاي آتي انتخاباتي وي را با چالشي مهم روبرو کرده است.
کلينتون نيز براي مقابله با جمهوريخواهان، 55 هزار صفحه از رايانامه‌هايش را در اختيار وزارت امور خارجه آمريکا قرار داده و از مقامات اين نهاد سياسي خواسته است آنها را منتشر کنند. اما وزارت امور خارجه آمريکا بر زمانبر بودن بررسي اين رايانامه‌ها تأکيد دارد. بنا بر اعلام "جان کري" – وزير امور خارجه آمريکا – بررسي رايانامه‌هاي کلينتون ماه ها زمان مي‌برد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها