کد خبر: ۳۰۱۸۷
زمان انتشار: ۱۳:۲۰     ۲۲ آذر ۱۳۹۰
شانزدهمين هفته از مسابقات فوتبال ليگ برتر باشگاه هاي كشور در حالي امروز با ديدار استقلال- صنعت نفت آبادان پيگيري مي شود كه آبي پوشان تهران حتي با يك امتياز قهرماني خود در نيم فصل اول مسابقات را قطعي خواهند كرد.
هفته شانزدهم مسابقات فوتبال ليگ برتر باشگاه هاي كشور از ساعت 15:16 امروز (سه شنبه) با ديدار تيمهاي استقلال و صنعت نفت آبادان در ورزشگاه آزادي تهران پيگيري مي شود. استقلال كه در حال حاضر با يك بازي كمتر نسبت به مدعيان اصلي قهرماني فاصله اي سه امتيازي با نفت تهران، نزديكترين تعقيب كننده خود در صدر جدول دارد.استقلال در بهترين شرايط خود طي چند سال اخير كه صدرنشيني مقتدرانه در ليگ برتر و صعود به مرحله نيمه نهايي جام حذفي را به دنبال داشته است به مصاف صنعت نفت آبادان مي رود، آن هم با يك هدف و انگيزه؛ كسب امتياز براي مسجل شدن قهرماني نيم فصل.
آبي پوشان تهراني كه در بازي برگشت فصل گذشته شكست 6 بر 2 را به زردپوشان آباداني تحميل كردند در ديدار عصر سه شنبه حريف آباداني را متفاوت از سال گذشته پذيرايي خواهند كرد. اين تيم كه با غلامحسين پيرواني به بن بست رسيد از هفته گذشته باب همكاري با مربي پرتغالي را آغاز كرده است كه در رزومه اش حضور در باشگاه هايي چون پورتو و منچستريونايتد ديده مي شود.
از قضا آغاز همكاري «خوزه آلبرتو كاستا» با باشگاه صنعت نفت آبادان مصادف شده است با يكي از دشوارترين ديدارهاي اين تيم در ليگ برتر، بازي با صدرنشين با انگيزه مسابقات. كاستا كه ميراث دار تيم هشتم جدول ليگ برتر با پنج پيروزي، پنج تساوي و پنج شكست است، بهتر است در مصاف با صدرنشين ليگ نمايشي درخور توجه با تيم صنعت نفت داشته باشد، چرا كه در غير اين صورت تماشاگران آباداني كه به كمتر از پيروزي رضايت نمي دهند، خيلي زود عليه او جبهه خواهند گرفت.
استقلال 33 امتيازي در مصاف با نفت 20امتيازي جاسم كرار و خسرو حيدري را قطعاً به همراه نخواهد داشت و مجتبي جباري، ستاره اين روزهاي آبي پوشان نيز حضورش در اين بازي حتمي نيست. با اين شرايط پرويز مظلومي كه لقب «ژنرال دربي ها» را براي خود انتخاب كرده است، كاري آسان در مصاف با برزيلي هاي ليگ برتر نخواهد داشت.
برنامه ادامه ديدارهاي هفته شانزدهم مسابقات فوتبال ليگ برتر باشگاه هاي كشور به اين شرح است:
سه شنبه-22/09/90
¤ استقلال- نفت آبادان (ساعت 15:16)
پنجشنبه- 24/09/90
¤ راه آهن - پيروزي (ساعت 15:16)
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها