کد خبر: ۳۰۱۴۳۵
زمان انتشار: ۲۰:۱۲     ۱۳ اسفند ۱۳۹۳
مهاجم جوان نفتي هاي تهران اعتقاد دارد از آنجايي که تجربه بسيار کمي در آسيا دارند، اما با اين حال بازيکنانشان با تمرکز بالا بازي مي‌ کنند.
به گزارش "ورزش سه"، ارسلان مطهری در مورد تساوی مقابل العین امارات گفت: اول از همه خدا را شکر به دلیل اینکه بازی هم گروهی هایمان مساوی شد. در مورد عملکرد تیممان هم باید بگویم که نیمه اول و در دقایق ابتدایی آن عقب کشیدیم و آن ها چند موقعیت ایجاد کردند. البته در همان نیمه ما دو، سه موقعیت داشتیم از جمله خود من، غلامرضا رضایی و وحید امیری اما نیمه دوم عالی بودیم به گل هم رسیدیم ولی فکر می‌ کنم پنالتی ای که داور گرفت، درست نبود. اصلا فاصله ای بین شیری و توپ نبود که داور بخواهد هند بگیرد. با وجود اینکه موقعیت های زیادی داشتیم اما دو امتیاز را از دست دادیم.

او در همین رابطه ادامه داد: بازی بسیار سنگینی را پشت سر گذاشتیم و هر کس که بازی را دیده این قضیه را می‌داند، العین به جز چند بازیکن اماراتی بقیه بازیکنانشان خارجی بودند. ما خیلی بهتر بازی کردیم.

قتی از این بازیکن سوال شد که به صعود از گروه امیدوار هستند پاسخ داد: با وجود اینکه امسال اولین تجربه آسیایی نفت است اما مطمئن باشید فقط به صعود فکر می‌ کنیم و کاری نداریم که همگروهی هایمان امتیاز از دست داده اند یا خیر. ما در هر بازی به سه امتیاز فکر می‌ کنیم و اگر تا الان نتوانستیم آن را کسب کنیم به دلیل یکسری بدشانسی ها و اشتباهات داوری بوده.

مهاجم زردپوشان تهران در مورد شروع مجدد لیگ و بازی با گسترش نظرش را اینگونه بیان کرد: من همیشه گفته ام که در لیگ مان تیم بد نداریم چه ما که صدرجدول هستیم و چه گسترش که در انتهای جدول قرار دارد، همه تیم ها خوب بازی می‌ کنند و اگر بعضی اوقات نتیجه نمی‌ گیرند، به این دلیل است که شرایط فرق می‌ کند. بالاخره تیم ها یا بدشانسی می‌ آورند یا سر اشتباهات فردی یا هر چیز دیگری ضربه می‌ بینند. ما بازی راحتی پیش رو نداریم.

این بازیکن در مورد اینکه این بار می‌ تواند تیم‌ملی امید را در اردوی کویت همراهی کند یا خیر گفت: امیدوارم که مسوولان سازمان لیگ هفته بیست و سوم را عقب بیاندازند، به این دلیل که 10، 12 تیمی که بازیکنان امید تاثیرگذار دارند بتوانند آنها در اختیار تیم‌ملی قرار دهند. همیشه گفته ام که تیم‌ملی امید کادر قویی دارد با آمدن آقای خاکپور، صالح، کاشانی و ... خیالمان از همه جهت راحت شده و دیگر به حاشیه ها اهمیت نمی‌دهیم. من فکر می‌ کنم با این کادر کارمان راحت است و می‌ توانیم به خوبی از مرحله اول گذر کنیم. البته هیچ بازی ای را دست کم نمی‌ گیریم. قطعا در مرحله دوم نیز هماهنگ تر نیز می‌ شویم و تلاشمان را دو چندان می‌ کنیم.

مطهری در پایان افزود: از هوادارانی که همانند بازی با الجیش به استادیوم آمده بودند و ما را تنها نگذاشتند تشکر می‌ کنم و دست تک تک آنها را می‌ بوسم. از آنها می‌ خواهم که در تمام بازی های خانگی ما به استادیوم بیایند و حمایتمان کنند، زیرا با حضورشان فشار را روی ما خیلی کم می‌ کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها