کد خبر: ۳۰۱۲۸
زمان انتشار: ۰۲:۱۴     ۲۲ آذر ۱۳۹۰
یک پلیس انگلیسی در شهر ناتینگهام پس از آنکه از کار بیکار شد، به سراغ همسر و دختر 3 ساله خود رفته و آنها را کشت. وی همچنین دو تن دیگر از فرزندانش را نیز به شدت مصدوم کرده است.
به گزارش سرویس اجتماعی جام نیوز؛ روزنامه گاردین روز یکشنبه 11 دسامبر (20 آذر) نوشت: «یک پلیس انگلیسی خانواده خود را قتل عام کرد.»
به نوشته این روزنامه انگلیسی؛ یک پلیس انگلیسی در شهر ناتینگهام پس از آنکه از کار بیکار شد، به سراغ همسر و دختر 3 ساله خود رفته و آنها را کشت.
این عضو از کار برکنار شده پلیس انگلیس به این مقدار از جنایت بسنده نکرده و در ادامه به سراغ 2 تن دیگر از فرزندان خود رفت و به قصد کشت، آنها را نیز به شدت زخمی کرد.
قاتل قصد داشت تمامی اعضای خانواده را بکشد اما دختر بزرگ توانست در یک فرصت مناسب به پلیس زنگ بزند و با دخالت سریع پلیس قاتل موفق نشد قصد شوم خود را عملی سازد اما مادر و دختر 3 ساله خانواده جان خود را از دست دادند.
همکاران این پلیس او را فردی با ظرفیت و قابل احترام می دانستند. ولی این اقدام موجی از ترس و نگرانی را در جامعه انگلیس به راه انداخته و همه را بهت زده کرده است.
تحقیقات پلیس ادامه دارد اما هنوز انگیزه اصلی قاتل مشخص نشده است ولی شواهد و اظهارات همسایه ها اثبات می کند که وی در پی از دست دادن شغل خود دست به این جنایت زده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها