کد خبر: ۳۰۱۲۰
زمان انتشار: ۰۲:۰۸     ۲۲ آذر ۱۳۹۰
يك مترجم واسطه حضور لوكا
به دنبال بركناري حميد استيلي، هواداران باشگاه پرسپوليس در شرايطي منتظر انتخاب مربي خارجي جديد تيم هستند كه رسانه‌ها خبر از انتخاب لوكا بوناچيچ براي هدايت پرسپوليس داده‌اند.
لوكا روز گذشته پاي ميز مذاكره با رويانيان و اعضاي هيات مديره پرسپوليس نشست و اگر اتفاق خاصي رخ ندهد با باشگاه توافق مي‌كند و قرارداد امضا خواهد كرد. نكته مهم و اساسي درباره حضور لوكا بوناچيچ در تهران اين است كه مربي كروات بدون اطلاع و هماهنگي مدير برنامه‌هاي رسمي خود مذاكرات با پرسپوليسي‌ها را انجام مي‌دهد.
در حالي كه بوناچيچ ايجنت رسمي دارد، افراد غيررسمي شرايط را براي حضور او در پرسپوليس فراهم كرده‌اند. گفته مي‌شود يك شخص بوسنيايي كه سال‌ها به عنوان مترجم مربيان خارجي در تيم‌هاي ايراني كار كرده است، با كساني كه از سوي مديران سازمان ليگ به عنوان منشوري معرفي شدند، اعلام كرده بود مي‌تواند مقدمات حضور لوكا در پرسپوليس را فراهم كند. اين مترجم كه ارتباط نزديكي با برخي افراد مورد نظر دارد، شخصي است كه مقدمات حضور بوناچيچ در تهران را فراهم كرده است.
البته همين فرد دو سه هفته قبل جمال حاجي بوسنيايي را به تهران آورد و مقدمات برگزاري جلسه بين اين مربي با آنها را فراهم كرد. در اين ميان از باشگاه خبر مي‌رسد رييس هيات مديره پرسپوليس تمايل زيادي به حضور بوناچيچ در راس كادر فني اين تيم به خاطر توانايي‌هاي فني و شناخت خوبي كه از فوتبال ايران داشته، دارد. از طرفي با توجه به اينكه اين افراد تلاش مي‌كنند لوكا بوناچيچ يا جمال حاجي را سرمربي پرسپوليس كنند، مي‌شود پيش‌بيني كرد با انتخاب هر كدام از اين مربيان، افراد مشكوك مي‌توانند بازيكنان مورد نظر خود را هم در نيم فصل وارد پرسپوليس كنند. از سوي ديگر خبرگزاري ايسنا ديروز در گزارشي نوشت كه حضور تعدادي از دلالان منشوري در تمرين ديروز پرسپوليس جاي سوال داشت. آنها حتي كنار پروين هم نشستند و به تماشاي تمرين پرداختند و با مدير باشگاه صحبت‌هايي هم انجام دادند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها